ג'ייד מציגה את WEDDING DAY GLOW מראה זוהר ליום החתונה! – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

ג'ייד מציגה את WEDDING DAY GLOW מראה זוהר ליום החתונה!

פורסם בתאריך 04-06-2023
ג'ייד מציגה את WEDDING DAY GLOW מראה זוהר ליום החתונה!

מותג היופי ג'ייד משיק את:

WEDDING DAY GLOW

מראה זוהר ליום החתונה!



אירוע החתונה הוא לרוב היום המצולם ביותר במהלך חיינו.
בכל הנוגע לאיפור, כל כלה יודעת שהצילומים מיום כלולותיה נשארים איתה לנצח ולכן -
האיפור צריך להיראות טבעי, קלאסי ולהרגיש קליל על העור.
איפור כלה הוא איפור עמיד שאמור להחזיק מעמד לאורך הערב, איפור פוטוגני – שייראה מצוין בצילומים ושהכלה תרגיש אתו נוח. הוא יעניק לה את התחושה שהיא הכי יפה שיש, בטוחה בעצמה ונינוחה.
ג'ייד מציגה את המראה הזוהר והטבעי ליום החתונה.

 

 

ריכזנו את הטיפים הטובים והחשובים ביותר למראה איפור–כלות מושלם ביום הגדול שלך.

LONGEVITY FULL COVERAGE 24HR FOUNDATION 551 FAIR BEIGE לונגביטי מייק אפ עם כיסוי מלא ועמיד ל-24 שעות: מייק-אפ קליל שמאפשר לעור שלך לנשום ובד ובבד עמיד מהבוקר ועד הלילה. הוא אינו מכתים או יורד ואינו דוהה גם אחרי שעות ארוכות. הוא מחליק על העור, מטשטש פגמים ומעניק כיסוי רב ממדי בגימור מאט טבעי.

LONGEVITY COLLAGEN FOUNDATION 504 DESERT BEIGE לונגביטי מייק אפ עמיד על בסיס קולגן: השתמשי בגוון כהה כקונטור. הניחי מספר נקודות של המייק-אפ בגוון הכהה על גבי החלקים הבולטים שבפניך, כולל גשר האף ומרכז המצח וטשטשי בעדינות למראה פנים מפוסל ומעוצב.

LONGEVITY FULL COVERAGE 24HR FOUNDATION לונגביטי מייק אפ עם כיסוי מלא ועמיד ל-24 שעות

 

IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER 32 FAIR קונסילר מאיר אידיליק: על מנת להסתיר את העיגולים השחורים מתחת לעיניים וליצור מראה בריא ועירני, תוך כדי הענקת אפקט זוהר לעור - הניחי את הקונסילר מתחת לפינות הפנימיות של העיניים וטשטשי לכיוון החיצוני. החומר יתמזג בצורה טבעית עם העור. מדובר במוצר חובה הן בשל עמידותו והן בשל מספר השימושים במוצר אחד: כיסוי, טשטוש פגמים, אחידות בגוון העור, הארה, הצללה וגם פיסול הפנים.

 

IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER 32 FAIR קונסילר מאיר אידיליק

 

IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH 45 CASHMERE ROSE אידיליק סומק במרקם משי עדין: חממי את עור הפנים והעניקי להם זוהר עם סומק זה, אשר נועד להעצים את הגוון הטבעי של עורך. הסומק ניתן לבניה ומרקמו הסאטני מאפשר מריחה אחידה ונוחה, מתמזג בשלמות ובקלות ומעניק גימור רך ומעודן.

 

IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH 45 CASHMERE ROSE אידיליק סומק במרקם משי עדין

  

GLOW FX HIGHLIGHTER POWDER 138 JOY OF LIGHT היילייטר גלואו אף אקס היילייטר מרהיב המכיל חלקי פנינה לאפקט מודגש של זוהר והארת הפנים והגוף: תתכונני להיות זוהרת! האירי את עור הפנים עם היילייטר GLOW FX - היילייטר רב תכליתי בעל נוסחה קטיפתית המכילה חלקיקי פנינה זעירים המעניקים לגוון העור זוהר ומראה קורן. הלוק המתקבל: מראה שזוף כאילו חזרת זה עתה מחופשה. וטיפ איפור מנצח ליום הגדול ובכלל: יש להניח את ההיילייטר בעזרת מברשת מתאימה על מרכז המצח, גשר האף ומעל השפתיים, עצמות הלחיים והמחשוף, או על כל אזור רצוי בעור הפנים או הגוף למראה זוהר. ההיילייטר אגב מתאים לשימוש גם כצללית על שטח העפעף.

 

VELVETEEN EYE SHADOW PALETTE 56 SECOND NATURE וולווטין מארז צלליות קומפקטי עם תשעה גוונים משלימים למגוון מראות איפור למראה שמיימי, רך וטבעי: השתמשי בפלטת וולווטין החדשה והרב תכליתית של ג'ייד. הפלטה מכילה 9 גוונים שנעים מהבהירים והטבעיים, דרך ורודים אלגנטיים ועד גוונים עמוקים ונייטרליים בגימורים שונים של מאט ומבריק – גליטרי. טיפ מנצח לאיפור עיניים מקצועי: להדגשת צבע העיניים בחרי גוונים מנוגדים. הוסיפי להעצמת המראה גם גוון עמוק ואינטנסיבי ואייליינר.

 

GLOW FX HIGHLIGHTER POWDER + VELVETEEN EYE SHADOW PALETTE 56 SECOND NATURE הייליטר גלואו אף אקס ומארז צלליות ולווטין

 

HIGHLASH LENGTHENING AND LIFTING MASCARA היילאש מסקרה עם מברשת קונוס דקה לריסים ארוכים בגוון שחור עוצמתי: השלימי את המראה עם מסקרת היילאש העמידה, המעניקה אורך מרשים ועוצמתי אשר מעניק לריסים מבט מפתה במיוחד.

EVERLASTING LIP LINER & CRYSTAL LIGHTS GLOSS 600 CLEAR גלוס מועשר בפניני קריסטל במארז ייחודי הכולל מראה ותאורה: למראה שפתיים מבריק ומלא, אך עם זאת טבעי – כזה שמתמזג בצורה הרמונית עם מראה האיפור הכללי הרומנטי הזוהר, הניחי עפרון שפתיים לתיחום ולשמירה על עמידות. שלבי אותו עם גלוס שקוף לאפקט חושני תלת מימדי של שפתיים בשרניות באופן טבעי.

 

EVERLASTING LIP LINER & CRYSTAL LIGHTS GLOSS 600 CLEAR גלוס קריסטל לייטס ועיפרון שפתיים אבר לאסטינג

 

לאחר יישום שלבי האיפור והטיפים, תתכונני לערב מושלם של ריקודים לתוך הלילה תוך שמירה על מראה נטול פגמים, זוהר ועמיד!

 

אמנית איפור: מורן סטויצקי

 

איפור לכלה עם מוצרי מותג ג'ייד

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו