אל תסתכלי עלינו ככה: מדריך המסקרות המלא | לבחור מסקרה מתאימה – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

אל תסתכלי עלינו ככה: מדריך המסקרות המלא

פורסם בתאריך 16-01-2022
מסקרה מומלצת לעיניים
מסקרה היא אחד מאותם המוצרים שאף תיק איפור לא שלם בלעדיהם. היא לא רק ממסגרת את העיניים ברגע ואינה מצריכה טכניקה או ידע באיפור, היא כנראה המוצר היחיד שיכול להפוך מראה נטול איפור לחלוטין לעשוי ומוקפד, להוסיף דרמה לאיפור ערב מעושן וכמובן לגרום לעיניים – בין אם עייפות או ערניות, להיראות מצועפות ועמוקות יותר.
כשמדובר במסקרה לכל אחת יש את ההעדפה שלה – בין אם בהתאם לאורך וצפיפות הריסים שהתברכנו בהם או פשוט כסגנון, כשאחת אוהבת מראה נקי ומדויק עם הפרדה מושלמת בין ריס לריס, ואחרת אוהבת מסקרה מדגישה בסגנון רוק-אנד-רול דרמטי, עם המון נפח ועוצמה.
אין סיבה להיבהל או להתבלבל, כי אנחנו יצרנו עבורך את מדריך המסקרות המושלם, כדי שתוכלי למצוא בדיוק את האחת בשבילך.

אקסטרה דרמה

 אם את רוצה ריסים שנראים כמו מניפות שחורות ודרמטיות, המסקרה עבורך היא ה - WAVELASH. המברשת הייחודית והמפתיעה מעוצבת כדי לאפשר לך להגיע בקלות גם לריסים קטנים שבדרך כלל מתפספסים במברשות רגילות. כך בעצם את פועלת בשלושה שלבים על מנת לקבל את המראה המושלם: ראשית עוטפים את הריסים בצבע שחור בעזרת החלק השטוח של המברשת, מיד לאחר מכן מסרקים ומפרידים בין הריסים בעזרת הצד המעוגל, ולסיום דואגים לצבוע גם את הריסים הקטנים בעזרת הקצה דמוי הכתר.
רוצה להכיר את WAVELASH יותר לעומק? הכנסי ללינק, הקדשנו לה כאן פוסט טיפים מנצחים לשימוש.

למברשת המסקרה מבנה עם צד שטוח המאפשר לעטוף את הריסים בשכבת צבע שחור עמוק, וצד שני לסירוק ולהפרדת הריסים, כפי שניתן לראות בסרטון ההדגמה של ירין שחף, מאפר העל. 



נפח מדויק ומעוצב:

אם את אוהבת דרמה, אבל מעדיפה אותה ארוזה בצורה מושלמת ומעוצבת, מסקרת EFFECTIC היא הבחירה הנכונה עבורך. מדובר במסקרה מעבה במרקם קטיפתי רב-ממדי שמציגה מברשת סיבים המעוצבת בצורת פרח. המברשת, בעלת הסיבים הקשיחים, שומרת על כך שבכל משיכה תקבלי כמות צבע אופטימלית, ללא גושים או "עומס" על הריס, ויוצרת מראה של ריסים מלאים ועבים, ועם זאת מפוסלים ופתוחים כמניפה מושלמת. 

אפקטיק מסקרה


ליצירת לוק מושלם בעזרת מסקרת אפקטיב ומוצרים משלימים מעולים נוספים:



דרמה וגמישות:

זו המסקרה שמסוגלת לתת לך נפח ואורך מרשימים, מבלי להתפשר על גמישות ועמידות. בזכות סיבי אלסטומר EOS, שיוצרים הפרדה והדגשה מדויקת של כל ריס וריס, EXTENTIC הייחודית יוצרת מראה דרמטי של ריסים מסורקים ומוגדרים מבלי להכביד או לוותר על התחושה הקלילה ומראה גמיש וטבעי. והבונוס? היא עמידה ל-10 שעות, מבלי להימרח,להתפורר או להשאיר סימנים סביב העיניים.

המברשת של מסקרת אקסטנטיק מעוצבת בצורה שמאפשרת לסרק בקלות כל ריס מהבסיס ליצירת מראה כובש ומהפנט.

הקלאסית שעושה הכל:

לפעמים אין תחליף לעיצוב קלאסי ועל זמני – וזו בדיוק מסקרת INTENSE האהובה והמוכרת, שיוצרת מראה של ריסים מעוגלים, מופרדים וארוכים עם נפח יוצא דופן במשיכה אחת. המברשת, שמעוצבת עם סיבים גמישים, רכים וארוכים במיוחד מאפשרת פיזור אחיד ומדויק, ללא גושים או תחושת כבדות, ויוצרת מראה של ריסים בעלי נפח ומראה מודגש הנשמר לשעות ארוכות.

מסקרה אינטנס
המברשת החדשנית של מסקרת אינטנס מעוצבת עם סיבים גמישים, רכים וארוכים במיוחד המבטיחים פיזור אחיד ומדויק, ללא גושים.

זו שעושה מעל ומעבר:

אם את רוצה לקבל יותר מהמסקרה שלך, אז ENIGMAGE היא הבחירה המושלמת. מדובר במסקרה המשלבת 3 פעולות לעיצוב הריסים בזכות מברשת תלת מימדית. ראשית, יש להשתמש בצד הקמור של המברשת על מנת להדגיש את הריסים בכמות צבע אופטימלית, לסרק, להרים, וליצור אפקט פנורמי. לאחר מכן יש להשתמש בצד הקעור, עם הזיפים הקצרים והגמישים, על מנת להגיע לריסים הקטנים והדקים בזוויות העין ולעגל אותם כלפי מעלה. לבסוף משתמשים בקצה המעוגל, עם זיפים ארוכים, כדי להדגיש, להפריד וליצור מראה מוגדר ומושלם.

מסקרת אניגמאז' עמידה, אינה מכתימה ומכילה פיגמנט שחור רב ממדי לצבע שחור עוצמתי הנבנה בשכבות.

  

לדיוק מקסימאלי:

המברשת המפתיעה של מסקרת IDYLLIC היא ההוכחה לכך שדברים טובים באים באריזות קטנות. מברשת ארגונומית קטנה במיוחד, עם סיבים קצרים, ששומרת על כך שכמות החומר המונחת על הריסים תהיה מדויקת והמריחה אחידה ומושלמת – גם כשמדובר בריסים קטנים במיוחד. המסקרה מעניקה נפח, אורך וברק לריסים, ויוצרת מראה רוק-אנד-רול שחור ודרמטי, גם כשמדובר בריסים דקים ועדינים.

מסקרה אידיליק

מסקרת אידיליק מועשרת במרכיבי טיפוח הכוללים שילוב ייחודי של שתי אצות ים, תמצית ענבים וקומפלקס הידרה מינרלי להגנה ולחיזוק הריסים.

 

אורך, אורך ועוד אורך:

אם החלום שלך הוא ריסים ארוכים וסקסיים, עטופים בשחור דרמטי, מסקרת HIGHLASH היא הבחירה שלך. המברשת, שמעוצבת בצורת קונוס דק, מגיעה לעומק ולמרווחים בין כל ריס וריס בזכות סיבים ייחודיים, ועוטפת כל ריס וריס בגוון שחור פחם עוצמתי במיוחד (חזק פי 5 מפיגמנט שחור רגיל). המראה שמתקבל הוא של ריסים שנמשכים לנצח, מופרדים זה מזה בצורה מושלמת.

למידע נוסף על מסקרת היילאש בעלת האפקט העוצמתי, הכנסי לפוסט המוקדש לה בבלוג שלנו כאן.

ניקול דנינו, המאפרת המקצועית המפורסמת, מדגימה בסרטון כיצד היילאש מסקרה מאריכה, מחזקת ומרימה את הריסים ומאפשרת הדגשה והפרדה של כל ריס וריס למניפת ריסים מרהיבה בגוון שחור פחם עוצמתי. 

 

נפח בלתי נשכח:

המברשת ההיברידית החדשנית של מסקרת EXTREMITY עושה כמה פעולות במקביל – היא מאריכה ומותחת את הריסים, למראה של ריסים בלתי נגמרים, מפסלת ומעבה ללוק דרמטי ומצועף, ולבסוף עוטפת אותם במרקם קרמי ונעים שמחליק ברכות ועוטף כל ריס וריס בשכבה שווה של פיגמנט בגוון שחור עז. התוצאה שמתקבלת היא של מניפת ריסים דרמטית ועיניים שתחומות בצורה מושלמת, עם נפח מרשים שנשמר שעות ארוכות.

 

החבר הכי טוב של המסקרה שלך:

לפעמים גם המסקרה הטובה ביותר פשוט לא מספיקה, וזה הסיבה שבכל תיק איפור מקצועי תוכלי למצוא גם פריימר לריסים. פריימר ESSENTIALS הוא מוצר משלים שמאפשר לך לקבל יותר מהמסקרה שלך. זהו בעצם הבסיס האידיאלי – הוא ממלא, מרים ומטפח את הריסים, מגביר את עמידות המסקרה ומעצים את האפקט שלה. כל מה שצריך הוא למשוך כמות עדינה על ריסים נקיים, ואז למשוך מעליו את המסקרה האהובה עליך לפני שיתייבש.

 

הנוסחה החדשנית נשארת לאורך זמן ומועשרת ברכיב B-Volume פעיל המעבה את הריסים ומעניק להם נפח ואורך.

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו