זה מבריק: כל מה שאת צריכה לדעת על ליפ גלוס – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

זה מבריק: כל מה שאת צריכה לדעת על ליפ גלוס

פורסם בתאריך 21-03-2022
ליפ גלוס LIP GLOSS
ליפגלוס הוא מוצר שעבר אינספור גלגולים, שדרוגים ושיפורים מאז שהופיע בחיינו לפני שנים ארוכות כאותו חומר דביק, שקוף ונוצץ שהיה מייבש לנו את השפתיים ונמרח אחרי כמה דקות. הליפ-גלוסים החדשים שונים לחלוטין – כן, הם עדיין מספקים את אותו ברק סקסי ורענן לשפתיים, אבל הם לא דביקים, נמרחים בקלות, מלאים בפיגמנטים של צבע ואפילו מטפחים את השפתיים שלנו עם פורמולות חדשניות ואיכותיות.
למרות שאין דבר פשוט יותר מאשר לטפוח כמה נגיעות של גלוס כדי לשדרג את האיפור, לנו יש כמה טיפים שבדרך כלל שמורים למאפרים המקצועיים שיהפכו את הליפ גלוס שלך לעמיד, יפה ונוצץ יותר.



המריחה:

ליפ גלוס הוא לא עוד שפתון, המרקם שלו שונה לחלוטין ולכן גם המריחה שלו לא צריכה להיות זהה לזו של השפתון הקבוע שלך. במקום למרוח אותו מצד לצד, טפחי כמה נגיעות של גלוס במרכז השפתיים והצמידי אותן יחד, לברק עדין ורך במיוחד שנראה טבעי ונשמר לאורך זמן, ואם את רוצה מראה מבריק יותר טפחי כמה נגיעות מהגלוס על כל השפה התחתונה, והצמידי את השפתיים יחד.

LIP GLOSS ליפ גלוס

גלוס הוא פתרון מעולה כאיפור משלים למראה עיניים מודגש וכהה. גלוס בגוון ניוד רך יהיה שילוב מעולה עם איפור עיניים כבד ועז. 


למראה נוצץ ומבריק במיוחד

השתמשי ב CRYSTAL LIGHTS, גלוס מועשר בפניני קריסטל במארז ייחודי שכולל גם מראה ותאורה. מדובר בליפ גלוס מבריק במיוחד שניתן לשימוש לכשעצמו, או מעל לכל שפתון צבעוני. הוא מגיע במארז ייחודי שמאפשר לחדש את המריחה בכל מקום ובכל תאורה בזכות פנס שנדלק ברגע הפתיחה. למראה נוצץ אפילו יותר נסי את  - CRYSTAL LIGHTS SPARKLES, גם הוא מגיע במארז הייחודי, מועשר בפניני קריסטל ומגיע בגוון שמפניה סקסי, ברונזה מפתיע וורוד יוניקורן חד פעמי.

 

CRYSTAL LIGHTS LIP GLOSS

טיפ לשימוש בגלוס קריסטל לייטס וגם בגלוס באופן כללי: במידה ומרקם הגולוס נוזלי יחסית ולא צמיגי, מומלץ להמנע מהצמדת השפתיים זו לזו מפני שפעולה זו עלולה להזיז את הברק הקיים בגלוס לקצוות השפתיים.



לשמירה על עמידות הגלוס:

ישנן הרבה דרכים לגרום לליפ גלוס שלנו להפוך לעמיד ובוהק יותר. ראשית, רצוי לבחור בליפ גלוס לא דביק, ולהוסיף שלב נוסף לפני המשיחה.

התחילי עם שכבה של שפתון עמיד בגימור מאט, בצבע דומה לזה של הגלוס שבחרת. הבסיס הצבעוני ישמור על הצבעוניות של הגלוס לאורך זמן. אם את מעדיפה לשמור על הצבע של הגלוס עצמו התחילי בתיחום ומילוי השפתיים בעיפרון בגוון טבעי, ולאחר מכן רפרפי שכבה של פודרה שקופה מעל העיפרון לקיבוע מושלם. הניחי את הגלוס מעל – לצבע בוהק שנשמר לאורך שעות ארוכות.

 

 גלי את הגוונים המהפנטים של סדרת הגלוסים קריסטל לייטס בסרטון הבא: 

 

למראה מלא נפח ולחות על השפתיים

נסי את VELVETEEN LIP GEL, גלוס במרקם ג'ל שעוטף את השפתיים במשיחה אחת. הנוסחה הייחודית משלבת בין טכנולוגיית מחזירי אור לפיגמנטים ייחודיים שמעצימים את הצבע, בעוד פפטידים טבעיים מעשירים את השפתיים שלך בלחות, משיבים מוצקות וגמישות, ויוצרים אפקט של נפח ומראה של שפתיים מלאות. הגלוס מגיע במגוון רחב במיוחד של צבעים, בגימור זוהר, מטאלי או בוהק ויש לו אפליקטור ייחודי שמאפשר מריחה נוחה ומדויקת במיוחד, לתיחום מושלם ושפתיים מפוסלות.

VELVETEEN LIP GEL

מומלץ לשים את גלוס הוולווטין בשילוב עם שפתון שיכול ליצור אפקט מנפח, מגדיל ומעבה של מראה השפתיים כי השכבות השונות יוצרות מראה רב מימדי

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו