סדרת Hydra Sublime Royal Pomegranate – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

סדרת Hydra Sublime Royal Pomegranate

פורסם בתאריך 06-11-2019
סדרת Hydra Sublime Royal Pomegranate

 HYDRA SUBLIME

ROYAL POMEGRANATE

שילוב עוצמתי של קומפלקס רימונים וחומצה היאלורונית

הגנה רב מימדית לעור פנים חלק, בריא וקורן.


תנאי החיים בעידן המודרני מתאפיינים בגורמים אגרסיביים כמו קרני UV, זיהום אוויר, לחץ וזיהום סביבתי ומקשים על תפקוד העור. רדיקלים חופשיים תוקפים ופוגמים בתאים וכך גורמים להגברת תהליכי ההזדקנות. ככל שאנו מתבגרים כך גדל הנזק של רדיקלים חופשיים וסימני ההזדקנות ניכרים לעין: קמטוטים, פיגמנטציה, אובדן צפיפות וגוון לא אחיד. את תהליך ההזדקנות ניתן לעכב עם הרגלים טובים: פעילות גופנית, הגנה מפני השמש, שתייה מרובה - ושימוש במוצרי טיפוח נכונים, בעלי רכיבים פעילים נגד רדיקלים חופשיים. סדרת הידרה סובלים עונה על צורך חיוני לעור: הגנה מרדיקלים חופשיים, חיזוק ההגנה של העור והאטת הופעת סימני הזדקנות.
מותג הביוטי GA-DE משיק את סדרת HYDRA SUBLIME ROYAL POMEGRANATE , הכוללת סרום, קרם פנים, קרם עיניים ושמן טיפולי ללילה במרקמים מענגים המיועדים לכל סוגי העור בהתאם לצרכים השונים.


HYDRA SUBLIME ROYAL POMEGRANATE DAY CREAM SPF 20
 
קרם אנטי אייג'ינג עשיר בקומפלקס רימונים, מטפל בסימני הגיל ומעניק לעור לחות מתמשכת.
קרם יום מועשר בתמציות צמחים התורמות לשיקום העור ובתערובת של מרכיבים פעילים המטשטשים סימני הזדקנות, משפרים את מרקם העור, מעניקים לו מראה חלק ומרווים אותו בלחות למראה עור צעיר, בריא וקורן.
הנוסחה הייחודית מבוססת על שילוב עוצמתי של קומפלקס רימונים הניחן בתכונות נוגדות חמצון לחיזוק שכבת ההגנה של העור ביחד עם חומצה היאלורונית הלוכדת את הלחות בעור ומשפרת את האלסטיות, לעור רווי בלחות.
שילוב של שמן רוז היפ המכיל ויטמינים מזינים לעור ביחד עם תמצית ג'נפי לבן בעל תכונות המגינות על העור מפני סטרס תורמים לשיקום העור, מעניקים לחות ומסייעים להשיב מראה עור חלק, רך, זוהר וצעיר יותר. 
העור נינוח ורווי בלחות, גמיש יותר, במראה מוצק ובגוון אחיד יותר.

HYDRA SUBLIME ROYAL POMEGRANATE EYE CREAM
קרם עיניים מועשר במולקולה ביומימטית ותמצית רימונים, מענה מקיף להפחתת סימני הגיל, עיגולים כהים ונפיחות.
קרם עיניים המכיל תערובת ייחודית של מרכיבים פעילים המרווים את העור בלחות, מפחיתים הופעת קמטוטים וסימני עייפות סביב העיניים ותורמים למראה צעיר יותר.
הנוסחה הייחודית מבוססת על שילוב עוצמתי של קומפלקס רימונים הניחן בתכונות נוגדות חמצון לחיזוק שכבת ההגנה של העור ביחד עם חומצה היאלורונית הלוכדת את הלחות בעור ומשפרת את האלסטיות, לעור רווי בלחות.
מולקולת ®*LOOK OLEOACTIF, ביומימטית פעילה וחדשנית, הפועלת בארבע רמות משולבות להשבת הנעורים של העור באזור העיניים ולשיפור המוצקות והאלסטיות שלו לאורך זמן. היא מאיצה את זרימת הדם הנימית כדי להפחית נפיחות, אדמומיות, עיגולים כהים, פיגמנטציה וקמטוטים, וחושפת עור חלק, עמיד ובעל מראה בריא יותר באזור העיניים.
שמן רוז היפ המכיל ויטמינים מזינים לעור בשילוב עם סקוואלן וויטמין E, מעניקים לחות, מסייעים בשיקום העור ומשפרים את מראה וגוון העור.
מרקם מזין הנספג בקלות, מרווה בלחות את העור הרגיש סביב אזור העיניים ומותיר אותו במראה מוצק ורענן.

סרום אנטי אייג'ינג

HYDRA SUBLIME ROYAL POMEGRANATE SERUM
סרום אנטי אייג'ינג במרקם קטיפתי מועשר בשמן רימונים, משקם את העור ומשיב לו חיוניות למראה רענן וקורן
סרום במרקם קטיפתי ועשיר משקם, מזין את העור ועוטף אותו בתחושת נוחות מרבית.
הנוסחה הייחודית מבוססת על שילוב עוצמתי של קומפלקס רימונים הניחן בתכונות נוגדות חמצון לחיזוק שכבת ההגנה של העור ביחד עם חומצה היאלורונית הלוכדת את הלחות בעור ומשפרת את האלסטיות, לעור רווי בלחות.
שילוב של ויטמין A המעבה את שכבות העור למילוי קמטים ויוצר מחסום יעיל מפני מפגעים חיצוניים יחד עם שמן רוז היפ ושמן חוחובה עשירים בוויטמינים בעל תכונות אנטי דלקתיות ממריצים, מגנים ומסייעים בריפוי העור ובהפחתת תגובות רגישות.
הסרום משקם את העור ומשיב לו חיוניות למראה רענן וקורן.

HYDRA SUBLIME ROYAL POMEGRANATE OVERNIGHT RECOVERY OIL
שמן לילה בעל שילוב רב עוצמה של חמישה שמנים טבעיים, לחידוש, שיקום והזנה מתמשכת של עור הפנים בלילה.
תמצית טיפולית ללילה המציעה פתרון מושלם לשיקום ולהזנה מתמשכת של העור במהלך הלילה, זמן אידאלי לעידוד תהליכי ההתחדשות בעור ולהשבת הלחות אשר אבדה לו במהלך היום.
הנוסחה הייחודית כוללת חמישה שמנים צמחיים, עשירים בשפע רכיבים החיוניים לצורכי העור במהלך הלילה, ומשלבת שמן אגוז מקדמיה הניחן בסגולות אנטי אייג'ינג יוצאות דופן, שמן נר הלילה להענקת אפקט לחות מתמשך, שמן סקוואלן המגן על העור מפני נזקי הסביבה, שמן זרעי בוראז בעל תכונות אנטי-דלקתיות, שמן זרעי פטל עשיר בוויטמינים ובחומצות שומן.
הודות למרקם המשיי, התמצית נספגת בעור באופן מידי ומותירה אותו בתחושת נוחות מרבית. שימוש מדי לילה מסייע לשמירה על גמישות העור ומעניק לו רכות קטיפתית ומראה חיוני וקורן.

קרם אנטי אייג'ינג
ן 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו