מחפשת את ה"אחד": המדריך למציאת המייק-אפ המושלם – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

מחפשת את ה"אחד": המדריך למציאת המייק-אפ המושלם

פורסם בתאריך 21-12-2021
מייק אפ מומלץ
בין אם את מעדיפה כיסוי קליל ועדין, או אוהבת כיסוי מלא – מציאת המייק אפ המושלם זו משימה לא פשוטה. האם לבחור בגימור מט או סאטן, נוזלי או מוצק? האפשרויות היום הן בלתי נגמרות, ויחד עם העובדה (המשמחת) שהן מאפשרות לך למצוא את המייק אפ המושלם לתיק האיפור שלך, הן יכולות גם לבלבל. זו הסיבה שיצרנו עבורך את המדריך המלא של GA-DE למציאת ה-אחד. המייק-אפ שיתאים לסגנון החיים הייחודי שלך, לאופי ובעיקר יענה לך על כל הדרישות.


במיוחד בשבילך יצרנו את שאלון המייק-אפ - עני על מספר שאלות קצרות ופשוטות ונמצא את ההתאמה המדויקת עבורך של המייק אפ של ג'ייד תוך פחות מדקה. רוצה לדעת עוד? המשיכי לקרוא. 
 

אם הימים שלך ארוכים, והזמן קצר:

האם את מאותן נשים שמתחילות את היום במשרד, מדלגות מפגישה לפגישה, ואחרי יום ארוך ממשיכות למסעדה? המייק-אפ שלך צריך להיות עמיד במיוחד, ולהיראות מושלם גם אחרי שעות ארוכות. LONGEVITY 24 HOUR FULL COVERAGE FOUNDATION הוא מייק אפ עמיד ל-24 שעות שאינו מכתים או יורד ודוהה גם אחרי שעות ארוכות. הוא מחליק על העור, מטשטש פגמים ומעניק כיסוי רב ממדי בגימור מאט טבעי.
טיפ לשימוש: מעדיפה גימור טבעי או זוהר? ערבבי את המייקאפ עם הסרום שלך לגימור טבעי ומלא חיוניות או עם היילייטר נוזלי לגימור זוהר והמשיכי בהנחת המייק אפ "המועשר" על כל הפנים.

 המרכיב הפעיל HibiSkin Vita בעל תכונות טיפוח מזינות ונוגדות חמצון של המייק-אפ לונגביטי 24 שעות, מסייע למיצוק ולהתחדשות העור, מחליק קמטוטים ומשפר את תחלופת התאים של העור.

 

אם את מחפשת איזון:

יש מוצרים שנותנים הרבה יותר מכיסוי מלא. מייק-אפ MIRAGE הוא מוצר טיפוח שמטרתו היא לא רק לאפשר לך כיסוי מאט מלא בגימור טבעי במיוחד, אלא עוזר לאזן את הפרשת השומן בעור, לנטרל את הברק ולכווץ את הנקבוביות. הוא מתאים במיוחד לעור מעורב או לעור שמן, ולמרות הכיסוי המלא, שומר על מרקם קליל ואוורירי במיוחד וגימור טבעי. טיפ לשימוש: מעוניינת במראה טבעי אך לא מוצאת בדיוק את הגוון הכי מדויק לך? ערבבי בין שני גוונים ליצירת הגוון המושלם. בנוסף, גוון העור שלנו משתנה לעיתים מעונה לעונה ולכן בחורף תוכלי להשתמש בגוון הבהיר יותר ובקיץ בגוון הכהה יותר לאחר שיזוף העור.

מייק-אפ מיראז'
  הנוסחה המתקדמת של מייק-אפ המיראז' מסייעת באיזון הפרשת השומן בעור, נטרול הברק וכיווץ הנקבוביות ומתמזגת באופן מושלם עם העור.

 

 אם את לא מוכנה לוותר על שגרת הטיפוח:

אם מדף הטיפוח שלך מעורר קנאה, את יודעת מה ההבדל בין סרום לקרם לחות ומבינה את החשיבות של שגרת טיפוח מותאמת גיל ואפילו עונה, ה- LONGEVITY COLLAGEN הוא בדיוק המוצר בשבילך. מדובר בשילוב ייחודי וחדשני בין מייק-אפ עמיד שמאפשר כיסוי מלא בגימור קטיפתי, למוצר טיפוח. LONGEVITY COLLAGEN מועשר בכדוריות של קולגן ימי ובמרכיבי טיפוח חיוניים הפועלים לעיכוב הופעת סימני גיל ולשמירה על רמת הלחות בעור, כך שאת בעצם נהנית משני העולמות, ומקבלת כיסוי מלא מבלי לוותר על הטיפוח.

טיפ לשימוש: מכיוון שמדובר במייק-אפ שהוא גם תכשיר טיפוח, מומלץ לנער אותו היטב לפני השימוש ומידי מספר שימושים לפתוח ולערבב, על מנת לשמור על מרקם מושלם של המייק-אפ וליהנות מחיי מדף ארוכים וללא התייבשות החומר.

 הנוסחה הייחודית של המייק-אפ לונגביטי קולגן משפרת באופן ניכר לעין את מראה העור ומעניקה לו כיסוי מלא וגימור קטיפתי

 

אם העור שלך צמא ללחות:

אם יש לך עור יבש, או עור רגיל שנוטה להתייבש יותר בתקופות מעבר או אפילו במשרדים ממוזגים, את זקוקה למייק-אפ ייחודי שלא רק ייתן לך את הכיסוי שלו את זקוקה, אלא ירווה את העור שלך בלחות. IDYLLIC MOISTURE RICH LONG-WEAR FOUNDATION הוא מייק-אפ עמיד עם כיסוי בינוני שניתן לבנות לכיסוי מלא, אך בניגוד למוצרים אחרים הוא לא יגרום לעור שלך להרגיש יבש וחסר חיים (והוא בטח לא ייסדק). מדובר במוצר המותאם במיוחד לעור יבש, הוא מועשר במרכיבי לחות והגנה ומכיל תחליב ג'ל פולימרי, פיגמנטים מצופי סיליקון ושעוות טבעיות שמתמזגים עם העור ומטשטשים מראה של קמטים וקמטוטים, כדי שתוכלי להנות מכיסוי אחיד ועור קורן ורווי בלחות.
טיפ לשימוש: לעור יבש מומלץ להשתמש בשמן SENSE 5 בנוסף לקרם לחות, אשר מעניק הזנה אינטנסיבית לעור הפנים ומותיר את העור במראה קורן וזוהר. לאחר סיום שגרת הטיפוח, המשיכי בהנחת המייק אפ ותהני ממראה נטול פגמים ומלא חיות.

מייק-אפ אידיליק מויסטר ריץ'
 הנוסחה הייחודית של האידיליק מויסטר ריץ' מבוססת על תרכובת לחות POMEGRANATE MOISTURE COMPLEX המשלבת זרעי רימונים, תמציות צמחים של שמן תירס וגוטוקולה שמזינים את העור, מעשירים אותו בלחות ומגנים עליו מפני נזקי הסביבה.

 

אם את רוצה להיות עם ולהרגיש בלי:

 האם את אוהבת כיסוי מלא, אבל לא מוכנה לוותר על המראה הטבעי ולהרגיש את אותה תחושה קלילה ולא מאופרת? מייק-אפ LONGEVITY SECOND SKIN מאפשר כיסוי מלא שמסתיר את כל הפגמים ויוצר מראה עור מט, אחיד ומושלם ועדיין בעל מרקם קליל וקרמי שמחליק על העור באופן בלתי מורגש ויוצר כיסוי רב-ממדי אך נטול משקל שאינו מבריק, כך שהוא נראה ממש כמו עור שני.
טיפ לשימוש: אל תשכחי להניח את המייק-אפ גם על הצוואר וגם סמוך לאוזניים על מנת ליצור מראה אחיד וטבעי של העור, ללא הבדלי גוונים.

 מייק-אפ לונגביטי סקנד סקין (עור שני) מיוצר בטכנולוגיה ייחודית הכוללת פיגמנטים זעירים שמתמזגים בשלמות עם עור הפנים ומעניקים לו גוון אחיד וכיסוי מושלם.

 


 אם העור שלך נוטה לשמנוניות:

האם גם לך קרה שיצאת מהבית כשהאיפור מושלם, רק כדי להסתכל במראה ולהיווכח שרוב המייק-אפ "נעלם" והעור נראה מבריק, מלא בנקבוביות ובעיקר ללא כל כיסוי? מייק-אפ IDYLLIC MATTE VELVET FOUNDATION נוצר בדיוק בשבילך. מייק-אפ נטול שומן המתאים גם לעור שמן, לתחושה נעימה וקלילה, ועם זאת לכיסוי בינוני שניתן לבנות עד לכיסוי מלא, ששומר על מראה מט מושלם לאורך כל שעות היום בזכות פורמולה ייחודית המשלבת :LARICYL® מרכיב טיפוח המופק מפטרייה שמכווץ נקבוביות ומנטרל שמנוניות תוך שמירה על רמת הלחות בעור. והבונוס: הוא לא מצריך פודרה!
טיפ לשימוש: על מנת לעזור למייק-אפ לבצע את פעולתו נאמנה ולשמור על נקבוביות מכווצות, מומלץ להניח פריימר לפני הנחת המייק-אפ. הפריימר עוזר בצמצום מראה הנקבוביות ואף מגן על העור מפני נזקי הסביבה.

מייק אפ מט וולווט
 מייק-אפ נוזלי נטול שומן, קליל במיוחד, מיועד לכל סוגי העור ומועשר בוויטמין E נוגד חמצון להגנה מפני נזקי הסביבה.


אם את לא מוכנה לוותר על הכיסוי:

אם את מאותן נשים שאוהבות עור פנים שנראה מושלם – כאילו דרך עדשת "פילטר", מייק-אפ HIGH PERFORMANCE הוא ה"אחד" בשבילך. מדובר במייק-אפ קומפקט במרקם קרמי שמכיל פיגמנטים לוכדי אור, סיליקונים ופולימרים שיוצרים כיסוי אופטימלי בגוון טבעי בגימור מט. הוא מגיע עם ספוגית המאפשרת פיזור מושלם ואחיד ואם תרצי כיסוי מעט עדין יותר כל מה שתצטרכי הוא לערבב אותו עם נגיעה מקרם הלחות האהוב עליך.

 נאור הרמי, מאפר העל, מדגים טוטאל לוק ומשתמש במייק-אפ קומפקט היי פרפורמנס למראה פנים נטול פגמים  

 

אם את רוצה כיסוי מלא פלוס מוצר טיפוח:

רובנו אוהבות עור חף מכתמים וקמטוטים, ואם את מחפשת את המייק-אפ שייתן לך כיסוי מאט קטיפתי, יטשטש את הפגמים ובדרך יטפח את עור הפנים שלך וגם יגיע באריזת קומפקט נוחה לנשיאה בתיק האיפור, LONGEVITY COMPACT הוא ללא ספק הבחירה הנכונה. LONGEVITY COMPACT FOUNDATION MAKE UP הוא מייק-אפ קומפקט חדשני שמועשר ברכיבי טיפוח לעור הפנים. הטכנולוגיה החדשנית המכילה ריכוז גבוה של פיגמנטים טהורים, כדוריות אבקה זעירות ורכיבי לחות יחד עם פיגמנטים מתקנים שמתקבעים על העור ומעניקים לו גוון אחיד עם אפקט של עור שני, כך שהוא לא מאבד מהחיוניות או מרמת הכיסוי המלאה גם לאחר שעות ארוכות.
טיפ לשימוש: הלונגביטי קומפקט הוא גם המייק-אפ המושלם לטאץ' אפים במהלך היום. קחי אותו אתך לעבודה בתיק האיפור ובמידת הצורך חזקי את הכיסוי בעזרת הספוגית המצורפת.

מייק-אפ קומפקט לונגביטי
לונגביטי קומפקט מכיל שמנים קלילים וסקוואלן ממקור צמחי המשיבים לעור את הגמישות
והאלסטיות יחד עם פולימרים בשילוב שמנים ששומרים על הלחות.

 

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו