אייליינר: זה הרבה יותר פשוט ממה שאת חושבת – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

אייליינר: זה הרבה יותר פשוט ממה שאת חושבת

פורסם בתאריך 04-04-2022
מדריך אייליינר

 יש נשים עבורן משיכה של אייליינר חתולי ומדויק (ובעיקר זהה בשתי העיניים) היא עניין של דקה או שתיים, אבל האמת היא שעבור רובנו מדובר במשימה לא פשוטה שצריך להתכונן אליה. מדובר באיפור עיניים שמצריך טכניקה, בעיקר כזו שמשתכללת עם הזמן. ככל שתתנסי יותר תתאמני ותכירי את התנועות הנכונות, כך תוכלי לשרטט קו מדויק ומהיר יותר. אבל החדשות הטובות הן שכל אחת – באמת כל אחת, יכולה ללמוד לשרטט אייליינר בצורה מושלמת – כל מה שצריך הוא כמה טיפים יעילים וקצת אומץ. אה, ולבחור את האייליינר הנכון להתנסות איתו! אל תדאגי, אנחנו פה בשבילך, עם כל המוצרים שאת צריכה להכיר, וכמה טיפים שישדרגו לך את הדרך לאייליינר המושלם.



למתחילות: עפרון אייליינר

עיפרון אייליינר תמיד יהיה סלחני יותר מכל אייליינר אחר, ולכן אם את עדיין לא בטוחה, התחילי בו. התחילי בשרטוט מעל קו הריסים העליונים ומשכי את הקצה החיצוני בתנועה עדינה כלפי מעלה. הדבר הטוב ביותר בשרטוט אייליינר בעזרת עפרון הוא בעובדה שגם אם התיחום לא מדויק, את יכולה לטשטש אותו בעזרת מברשת, וליצור מראה אייליינר מעושן וסקסי בלוק רוק-אנד-רול גראנג'י.

 HIGH PRECISION AUTOMATIC PENCIL: עיפרון אייליינר ללא חידוד במרקם קרמי, חלק וקטיפתי שמאפשר מריחה נעימה ומדויקת. הוא מגיע במארז מכאני אוטומטי ואינו מצריך מחדד.

EVERLASTING: עיפרון אייליינר עמיד במיוחד במרקם קטיפתי. הנוסחה הייחודית שלו מועשרת בסיליקונים למריחה נוחה ומדויקת עם צבע עמיד, עמוק ומבריק שמאפשר ליצור איפור עיניים חתולי וסקסי.

METALLIC: מדובר בעיפרון אייליינר נוח ופשוט לשימוש שמדגיש את העיניים בצבע עם גימור מטאלי ייחודי. העיפרון עמיד במים, והנוסחה הייחודית מחליקה בקלות ומאפשרת ליצור קו רך ואחיד במשיכה אחת, לתיחום שאינו נמרח או מכתים. בנוסף, מיכל העיפרון המכני ניתן לפתיחה וסגירה וכולל מחדד מובנה לחידוד העיפרון בכל מקום.

PRECISIONIST: זהו עיפרון אייליינר עמיד עם מרקם קטיפתי שמתמזג ברכות עם העור ומעניק צבע אינטנסיבי בגימור סמי – מאט שאינו נמרח או מטשטש במהלך כל שעות היום. הוא מועשר בתמצית אלוורה מרגיעה בשילוב עם שעוות ושמנים שמאפשרים מריחה נוחה ואחידה וכולל מחדד מובנה במכסה המאפשר לך לחדד את העיפרון ברגע, באמצעות סיבוב קל, בכל מקום, לתיחום משורטט ומדויק.

 

EVERLASTING EYELINER

טיפ מקצועי לשימוש באייליינר עפרון היי פרסיז'ן: המרקם הקטיפתי מאפשר ליצור מראה מעושן ודרמטי בקלות ובמהירות – התחילי בתיחום קו הריסים העליון והתחתון וטשטשי בעזרת מברשת או בעזרת האצבעות עד ליצירת "הילה" מעושנת. השלימי בכמה שכבות של מסקרה מעבה לתוספת דרמה.




למתקדמות: אייליינר טוש

אייליינר טוש הוא שילוב גאוני של נוחות ודיוק. מדובר במוצר בעל ראש לבד שאינו קשיח כמו חוד העיפרון אבל גם אינו רך מדי, כמו מברשת האייליינר הקלאסית. זו הסיבה שאייליינר טוש מאפשר לך ליצור מראה חתולי מדויק ומודגש, בלי להסתבך. כל מה שצריך הוא להתחיל בהדגשת קו הריסים העליון, ורק לאחר מכן להצמיד לתיחום "זנב" חתולי, שהופך לפשוט לשרטוט בזכות קצה הטוש הדק והמדויק.

 

 LONGEVITY: אייליינר במרקם נוזלי בגוון שחור עמוק ועוצמתי – בפיגמנט שמעניק גוון שחור פחם עמוק במיוחד. הוא אינו מכתים ואינו מתקלף, ומאפשר מריחה קלה, מהירה ומדויקת במיוחד במשיכת מכחול אחת. בנוסף, הוא עמיד במים ונשאר בוהק ורענן במהלך כל שעות היום (והלילה!).


HIGH PRECISION INTENSE BLACK: אייליינר טוש בגימור משי בגוון שחור עשיר ועמוק עם עיצוב מברשת ייחודי שמאפשר לתחום בקלות קו אחיד, רציף ומדויק במשיחה אחת נוחה. יש לו פורמולה עשירה שמחליקה בקלות, אינה נמרחת ומדגישה את העיניים בצבע שחור אינטנסיבי בגימור משיי.

HIGH PRECISION MATTE:  האייליינר הייחודי הזה נוצר עם מברשת טוש דקה שמאפשרת תיחום מדויק במיוחד, והפרומולה הרכה, שנוצרה על בסיס מים, יוצרת גוון שחור עמוק ואינטנסיבי בגימור מט.



ורדה שחף המדריכה הראשית של ג'ייד בשילוב הדגמות של אמן האיפור ירין שחף מהאולפן מדגימים את השילוב העוצמתי והמנצח של מסקרה ווייבלאש (WAVELASH) ואייליינר לונגיביטי (LONGEVITY) שהם מוצרי חובה בכל תיק איפור.

 




למקצועניות: אייליינר נוזלי עם מברשת

אייליינר נוזלי הוא האייליינר הקלאסי שנשים רבות חוששות ממנו – אך ללא סיבה. הטיפ הטוב ביותר לשימוש באייליינר מברשת (פרט לאומץ וניסיון) הוא לא למרוח אותו כשהיד באוויר. על מנת לתת ליד שלך יציבות השעיני את המרפק על שולחן האיפור, פעולה שתיתן לך ביטחון ותאפשר תנועה יציבה יותר ונטולת רעידות. בנוסף – הקפידי על תנועה מהירה יחסית, ואל "תיתקעי" באמצע השרטוט.

ABSOLUTE PRECISION: אייליינר נוזלי עמיד במים שמאפשר לך לשרטט קו אחיד ומדויק במשיחה אחת, בגימור מבריק במיוחד שנשאר לאורך שעות ארוכות. הקצה הדק של המברשת מאפשר ליצור תיחום דק, אלגנטי ועדין או מודגש ונועז, בצבע עשיר וחלק שאינו נמרח או נוזל.

INTENSE: הבסט סלר של כל הזמנים! אייליינר עמיד במיוחד במרקם נוזלי, מבוסס על נוסחה ייחודית עם פיגמנט צבע עשיר. האייליינר נוצר עם מברשת דקה במיוחד, שמאפשרת מצד אחד תיחום פשוט של קו אחיד, רציף ומדויק, ומצד שני נותנת לך אפשרות "לבנות" את האייליינר, ולעבות אותו ככל שתרצי, כדי שתוכלי לבחור האם את רוצה קו דק במיוחד במראה חתולי עדין, או קו עבה ובולט לאפקט דרמטי.

DIP LINER: איילינר נוזלי עמיד במים לתיחום ועיצוב מושלם שמגיע בבקבוקון מעוצב עם מברשת דקה ונוחה. הפורמולה הייחודית מתייבשת במהירות ומעניקה כיסוי עמיד וצבע אינטנסיבי לאורך זמן והמברשת מאפשרת דיוק מירבי ומריחה קלה ונוחה.

 

HIGH PRESICION

 טיפ מקצועי לשימוש באייליינר עם מברשת: המברשת הסופר דקה מאפשרת ליצור תיחום מדויק. במקום לנסות לשרטט קו כשהיד באוויר, נסי להניח את המרפק על משטח יציב, התנוחה תתרום ליציבות היד שלך ותקל עלייך בשרטוט האייליינר.

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו