ג'ל העיניים של סדרת ENIGMA FX טכנולוגיה פורצת דרך – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

ג'ל העיניים של סדרת ENIGMA FX טכנולוגיה פורצת דרך

פורסם בתאריך 29-12-2019
ג'ל עיניים אניגמה

סדרת ENIGMA FX טכנולוגיה פורצת דרך להעצמת האנרגיה התאית והשבת חיוניות וזוהר לעור

 

אניגמה FX הוא קרם ג'ל חדשני לאזור העיניים המצטרף לסדרת הטיפוח היוקרתית המבוססת על פריצת דרך מדעית שזכתה בפרס נובל. מדובר בקרם עיניים בנוסחה חדשנית, המשלב את המרכיבים הפעילים המתקדמים ביותר בתחום הטיפוח יחד עם אפליקטור עיסוי ייחודי הממריץ את העור ומסייע בהחדרת הקרם לעומקו. מעניק לחות, מבהיר את אזור העיניים ומסייע בהפחתת עיגולים כהים, נפיחות וקמטוטים.

 

העיניים שלנו ממצמצות בממוצע 17 פעמים בדקה, 14,280 פעמים ביום ו-5.2 מיליון פעמים בשנה. התזוזה הבלתי פוסקת של העור באזור העיניים, המרקם הדקיק, החשיפה לקרינה אולטרה סגולה, ונזקי סביבה הופכים את אזור העיניים לפגיע במיוחד לנזקים סביבתיים ומכאניים. העור מזדקן בטרם עת ומדגיש את אובדן הצפיפות והחומר התוך עורי בדרמיס ובאפידרמיס. אזור העיניים הופך חלול, שקיות ונפיחות מופיעות מתחת לעיניים וקמטים וקמטוטים ניכרים לעין.

לקרם העיניים ENIGMA FX אפליקטור עיסוי ייחודי הממריץ את העור ומסייע בהחדרת הקרם לעומקו לתוצאות אופטימליות וליעילות מירבית. הנוסחה החדשנית של הקרם היא פרי פיתוח של מעבדות המחקר המתקדמות בשוויץ ומבוססת על קומפלקס ה-Eye Contour Solution המסייע להמרצת מחזור הדם, לחיזוק מחסום הלחות המגן על העור, למלחמה בהזדקנות התאים ועיכוב הופעת סימני הגיל.

 

 

סדרת ENIGMA FX – נוסחה פורצת דרך המבוססת על תגלית זוכת פרס נובל

לפני כשנה השיק מותג הביוטי ג'ייד בישראל את סדרת הטיפוח החדשנית ENIGMA FX סדרת מוצרי טיפוח אנטי-אייג'ינג חדשנית להעצמת האנרגיה התאית והשבת חיוניות וזוהר לעור. הסדרה מבוססת על תגלית זוכת פרס נובל של פרופסור יושינורי אוסומי מיפן ופועלת על כל סימני ההזדקנות העיקריים לרבות קמטוטים, קמטים, מוצקות העור ומרקמו. הסדרה התקבלה באהבה גדולה בקרב הנשים בישראל, הפכה לאחת מהסדרות הנמכרות ביותר של המותג ואף זכתה בפרס מוצר השנה בקטגוריית טיפוח הפנים. המוצרים בסדרה:

ENIGMA FX CREAM, קרם פנים במרקם ג'ל קטיפתי עשיר, בגוון שחור ייחודי. הקרם בעל פורמולה חדשנית, מועשר ברכיבים יעילים התורמים למראה אחיד וזוהר ולהצערת העור. מסייע בשיפור הופעת סימני הזדקנות קמטים וקמטוטים, מוצקות, צפיפות, זוהר וכתמי פיגמנטציה.

ENIGMA FX SERUM, סרום עוצמתי במרקם רך ומלטף, הפועל באופן ממוקד למיצוק העור, הפחתת קמטים והבהרת כתמי פיגמנטציה. הסרום משיב את המראה הזוהר לפנים ומעניק תחושה של מגע קטיפתי, גמיש ומוצק ומפחית באופן דרמטי את סימני הגיל.

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו