תתעוררי! 5 טיפים מנצחים לכיסוי הכהויות סביב העיניים – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

תתעוררי! 5 טיפים מנצחים לכיסוי הכהויות סביב העיניים

פורסם בתאריך 07-12-2021
כהויות סביב העיניים

אין הרבה מוצרים שיכולים לגרום לך להיראות מוארת, ערנית ונטולת פגמים, ומצד שני טבעית לחלוטין. אחד מאותם מוצרים על-זמניים שיכול לעשות את זה הוא הקונסילר – אותו מוצר קסם המאפשר לך לטשטש גם את הכהויות העמוקות ביותר, להסתיר פגמים וכמובן להאיר ברגע את האזור העייף מתחת לעיניים, הכל בתוך שניות בודדות, ועם הידיעה שהמראה שתקבלי הוא טבעי לחלוטין. וכשזה מגיע לטכניקה, כל מה שצריך זה לבחור את הקונסילר הנכון ולהשתמש בו בצורה שתוציא ממנו (וממך) את המקסימום. זו הסיבה שאיגדנו עבורך את חמשת הטיפים הטובים ביותר לטשטוש הכהויות סביב העיניים:

 

תבחרי את הגוון הנכון:

 על מנת להסתיר פגמים, את צריכה לחפש קונסילר שתואם בצורה מושלמת את גוון העור שלך. כשמדובר בטשטוש והארה של הכהויות מתחת לעיניים, העדיפי קונסילר בחצי טון בהיר יותר מעור הפנים ומהמייקאפ שלך. IDYLLIC EXTREME COLOR CONCEALER הוא קונסילר שמגיע בארבעה גוונים שונים – מדובר בקונסילר נוזלי שמאפשר לך לטשטש את הכהויות או האדמומיות סביב העיניים והוא מועשר בקומפלקס ייחודי שמשפר את סינתזת הרקמות באזור העיניים העדין ומפחית קמטוטים, עיגולים כהים, נפיחויות ויתר סימני עייפות. כשאת בוחרת את הגוון הנכון לך, חפשי את הגוון שתואם את הצבע הטבעי של העור שלך, אבל מעט בהיר יותר, ואם את מתלבטת בין שני גוונים – תמיד תבחרי בבהיר יותר!

קונסילר אידיליק אקסטרים קאבר

  טיפ מקצועי לשימוש בקונסילר אידיליק אקסטרים קאבר: כדי להפוך למשל את האייליינר שלך למדויק ובולט יותר, לאחר שרטוט האייליינר עברי סביבו בעזרת מברשת דקה וזוויתית טבולה במעט קונסילר, הדבר יבליט את האייליינר ויאפשר לך לבצע תיקונים קטנים.

 

טיפים לשימוש בקונסילר אקסטרים קאבר, קונסילר מאיר וכל מה שרצית לדעת על איפור בסיס מושלם, הכנסי לסרטון של ורדה שחף, המדריכה הראשית של ג'ייד, כפי שהיא מסבירה בפינת היופי כאן:

 

תטפחי, אל תמרחי:

 הטעות הנפוצה ביותר בהנחת קונסילר היא לנסות לטשטש אותו על ידי מריחה מצד לצד בעזרת מברשת או בעזרת האצבעות. מדובר בפעולה שבעצם "הורסת" את רמת הכיסוי של הקונסילר ובנוסף מושכת את העור העדין סביב העיניים, דבר שכדאי להימנע ממנו על מנת לשמור עליו. הדרך הנכונה להניח קונסילר היא בטפיחות, והמוצר שמקל אפילו יותר על תהליך ההנחה הוא IDYLLIC BRIGHTNING CONCEALER, עט קונסילר עמיד להבהרת כהויות מתחת לעיניים עם מרקם קליל במיוחד שמגיע עם ספוגית רכה ונוחה. כל מה שצריך הוא לטפוח כמה נגיעות מתחת לעיניים ולטשטש בטפיחות עדינות (ולא במשיכות), בין אם בעזרת האצבעות או באמצעות מברשת, עד לטשטוש מושלם. למידע מקיף נוסף וטיפים לשימוש, הכנסי לבלוג שלנו כאן המוקדש כולו לקונסילר הרב תכליתי אידיליק ברייטנינג (קונסילר מבהיר).

ירין שחף מאפר העל, מדגים בסרטון קצר וקולע כיצד ליישם את הטיפים לשימוש נכון ב - IDYLLIC BRIGHTNING CONCEALER במדריך המצולם הבא:

 

תבחרי בכיסוי ובגימור הנכונים – בזמן הנכון:

 כולנו רוצות כיסוי מושלם לכהויות, אבל חשוב להשתמש במוצר הנכון, בזמן הנכון, בשילוב עם מראה האיפור הנכון. כך למשל ביום יום, כשאנחנו מוותרות על מייקאפ לחלוטין ורק רוצות להיראות מעט ערניות יותר, נעדיף קונסילר בכיסוי טבעי שייתן לנו רק נגיעה עדינה של צבע והארה. עם זאת, כשאנחנו יוצרות מראה איפור ערב מלא, כזה שכולל גם מייק-אפ שהופך את העור שלנו לחלק ומושלם בגימור מט, עדיף לבחור במוצר שנותן גם הוא כיסוי מלא בגימור מט דוגמת ה- VELVETEEN, קונסילר עמיד באריזת סטיק לכיסוי של כהויות ופגמי עור. יש לו מרקם קטיפתי רך ונוח שמתמזג באופן טבעי אל תוך העור ומעניק גוון אחיד וחלק בגימור מט, שיוצר מראה מושלם וחלק מתחת לעיניים.

קונסילר סטיק ולוטין
קונסילר סטיק ולוטין בעל מרקם קטיפתי רך ונוח, מתמזג באופן טבעי אל תוך העור ומעניק גוון אחיד וחלק בגימור מט.


אל תפחדי לבנות את הכיסוי:

 כשמניחים קונסילר, פחות זה בהחלט יותר, אז אל תתפתי להניח כמות גדולה מתחת לעיניים רק כי לא זכית ל-8 שעות שינה בלילה. LONGEVITY הוא קונסילר עמיד במרקם קרמי לכיסוי מלא ולמראה עור חלק ואחיד והוא מאפשר לך לבנות את רמת הכיסוי המושלמת בהדרגה כדי לקבל מראה מואר רענן מבלי להעמיס על העור. טפחי בעזרת האפליקטור החדשני כמה נגיעות עדינות על העור וטשטשי בעזרת מברשת או האצבעות, אפשרי לפורמולה הרכה להיספג ולהתמזג עם העור, והוסיפי עוד נגיעה או שתיים במידת הצורך – לכיסוי מושלם ומראה חיוני וטבעי.

טיפ מנצח לשימוש בקונסילר לונגביטי כפי שמדגימה ענבל בוסקילה בתכנית מרגישות יופי:

 

אל תפחדי להוסיף כמה נגיעות במהלך היום:

 לא משנה עד כמה עמיד האיפור שלך, כשאת ממשיכה מיום ארוך במשרד לדייט בערב, הוסיפי כמה נגיעות של קונסילר עדין כדי להפך את המראה שלך לחיוני יותר. החזיקי בתיק האיפור שלך – זה שאיתו את יוצאת ליום ארוך של סידורים, קונסילר סטיק שלא מלכלך ולא מסרבל את פעולת ההנחה. HIGH PERFORMANCE הוא קונסילר רב-תכליתי באריזת סטיק נוחה וקומפקטית שמיועד לכיסוי מלא של פגמים, כתמי עור וכהויות מתחת לעיניים והוא מאפשר לך להוסיף כמה נגיעות שישדרגו את המראה שלך ברגע בזכות ריכוז גבוה של פיגמנטים טהורים, למראה מואר ורענן בגימור טבעי.

קונסילר היי פרפורמנס
טיפ מקצועי לשימוש בקונסילר היי פרפורמנס: השתמשי בקונסילר לתיקון שפתון. לאחר משיחת השפתון מסגרי את השפתיים בעזרת מברשת זוויתית דקה טבולה בקונסילר, הדבר ימנע זליגה של שפתון ויבליט את השפתיים אפילו יותר! 

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו