זה לא מפתיע: כל הדרכים לעיצוב גבות מושלם ברגע – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

זה לא מפתיע: כל הדרכים לעיצוב גבות מושלם ברגע

פורסם בתאריך 06-12-2021
זה לא מפתיע: כל הדרכים לעיצוב גבות מושלם ברגע
יש כל כך הרבה דרכים לעצב ולסדר את הגבות שלנו, ולפעמים זה יכול להרגיש מבלבל. מעבר למגוון מוצרי העיצוב – כל אחת מאיתנו התברכה בגבות שונות לחלוטין (הן אפילו שונות אחת מהשניה – גבות הן אחיות, לא תאומות!), ולכל אחת יש צורה, צבע וצמיחה שונים, כך שהדרך לגבות מעוצבות ומדויקות עוברת קודם כל דרך התאמת המוצר הנכון לדרישות הספציפיות שלנו.
היום ישנם אינספור מוצרים שנועדו לענות על הצרכים של הגבות שלך, אבל הדבר החשוב ביותר הוא להבין מה המוצר הנכון עבורך. השלב הראשון הוא לחשוב על המטרה שלך, האם את רוצה למלא קרחות ולעבות מקומות דלילים, ליצור צורה מדויקת יותר או אולי פשוט להבריש ולשמור כל שיערה במקום?
כדי להבין מה בדיוק את צריכה לעשות כדי לקבל את הגבות שאת חולמת עליהן, יצרנו עבורך את המדריך המלא:


למילוי טבעי: IDYLLIC עיפרון דו צדדי לעיצוב הגבות

אם הגבות שלך מעוצבות באופן יחסי, אבל לא נראות מושלמות, השתמשי בעיפרון IDYLLIC, הוא משלב קצה זוויתי למילוי ותיחום מדויקים במיוחד יחד עם מברשת גבות לסירוק מושלם. ראשית סרקי את הגבות כלפי מעלה בעזרת המברשת, ומלאי את החלקים החסרים במשיכות עדינות דמויות שיער, בתנועה רכה שנעה עם כיוון הצמיחה. על מנת לטשטש את המעבר בין השרטוט לגבות, סרקי שוב בעזרת המברשת, הפעם בצורה הטבעית של הגבה, למראה טבעי, מלא ומעוצב.

עפרון דו צידי לעיצוב גבות אידיליק

עפרון הגבות הדו צדדי אידיליק מכיל תערובת שעוות ושמנים טבעיים המעניקים תיחום טבעי, מרקם רך ומריחה נוחה ואחידה.

 

 

למילוי, סירוק ואילוף הגבות: BROWITY FIBER BROW GEL

האם התברכת בגבות מלאות ויפות, אבל אחרי כמה שעות הן מאבדות מצורתן ונראות "מבולגנות"? BROWITY FIBER BROW GEL הוא ג'ל לעיצוב ולמילוי הגבות עם פורמולה ייחודית המשלבת סיבים מיקרוסקופיים לצביעה מיידית, מילוי, שרטוט ותיחום. השתמשי במברשת הקטנה, שפותחה במיוחד למילוי ולעיצוב הגבות, וטפחי עם קצה המברשת בתנועות לחיצה קצרות לאורך הגבה כדי לתחום ולעצב את צורתה. לאחר שיצרת צורה רצויה הברישי בעדינות את הגבות עד לקיבוע הצורה, התמזגות החומר וקבלת מראה טבעי ומדויק.

BROWITY מסקרה ג'ל לעיצוב גבות

מסקרה ג'ל בראוויטי בעלת נוסחה מועשרת בתמצית תה ירוק נוגד חמצון להרגעת העור אשר מכילה סיבים חדשניים בצורת Y ותערובת של פולימרים עמידים במים, התוחמים, מטפחים ומקבעים את הגבות למראה טבעי.

 

 

לעיצוב מדויק: VELVETEEN – מעצב גבות רב תכליתי

לפעמים הגבות שלנו דורשות כמה פעולות שונות עד לקבלת המראה המושלם, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכות למצוא כמה מוצרים שונים ולסרבל את תהליך העיצוב. להיפך – מדובר בפעולה שאמורה להיות פשוטה וטבעית ולא אמורה לגזול יותר משתי דקות משגרת האיפור שלך. אם הגבות שלך דלילות במקומות מסוימים, וגם בעלות קרחות קטנות, השתמשי ב – VELVETEEN. מדובר במעצב גבות שמשלב עיפרון מכני בעיצוב אלכסוני בקצה אחד וראש ספוגית עם אבקת צללית בקצה השני, והוא מאפשר ליצור מראה מלא וטבעי כמו גם לתחום את הגבות בפעולה אחת פשוטה. התחילי עם הקצה השטוח בעיצוב האלכסוני ושרטטי שיערות דקות ועדינות במקומות בהם הגבה דלילה. לאחר מכן מלאי בעדינות קרחות בעזרת ראש הספוגית. הספוגית משחררת אבקת צללית לאפקט צבע מלא שמאפשרת מילוי והדגשה במרקם קרמי רך.

מעצב גבות דו תכליתי

 הקצה השטוח בעיצוב האלכסוני של מעצב הגבות ולווטין מאפשר שרטוט קל של קווים מדויקים, וראש הספוגית בקצה השני משחרר אבקת צללית לאפקט צבע מלא, למילוי והדגשת הגבות בצבע טבעי.

 

 

למילוי טבעי בגוונים משתנים: BASICS – ערכת צלליות קומפקטית לעיצוב הגבות

לפעמים אנחנו רוצות לשנות את מראה הגבות שלנו בהתאם לאיפור ולמקום שאליו אנחנו מגיעות. כך למשל, נמלא את הגבות בצורה עדינה ורכה בלוק טבעי ונטול איפור, ונוסיף דרמה, צבע וצורה מדויקת יותר לאיפור ערב דרמטי. ערכת BASICS כוללת שלושה גווני בסיס טבעיים שמאפשרים לך ליצור גבות מעוצבות ומוגדרות במראה טבעי ואחיד. השתמשי בכל צבע בנפרד, בגוון הבהיר לבוקר נטול איפור ובגוונים הכהים יותר לאיפור דרמטי, או שתיצרי מראה רב ממדי בעזרת שילוב הגוונים – התחילי עם הברשה עדינה במרכז הגבה עם הצבע הכהה וטשטשי כלפי סוף הגבה. מלאי את החלק הפנימי בצבע בהיר יותר, ללוק "אומברה" טבעי ורך שאהוב על כוכבות הוליוודיות.

ערכת צלליות לגבות

טיפ לשימוש נכון בשימוש בבייסיקס לגבות: התחילי בחלק הפנימי של הגבה, בחלק הקרוב יותר לאף - בעזרת הספוגית עברי עם הגוון האמצעי והאפרפר כלפי חוץ. בעזרת המכחול הזוויתי עיברי עם הגוון הכהה ביותר במשיכות קטנות ועדינות בצורת שיערות עד ליצירת מראה רב ממדי וטבעי. כדי לאחד בין השניים טשטשי את המעברים בעזרת הספוגית והגוון הבהיר ביותר מהחלק החיצוני של הגבות פנימה.

 

 

לעיצוב מדויק ועדין: IDYLLIC – עיפרון דו צדדי לעיצוב הגבות

אם הגבות שלך עדינות ודקות, את צריכה מוצר שיאפשר לך לדמות מבנה טבעי ורך. IDYLLIC הוא עיפרון שמכיל שמנים ושעוות טבעיים בשילוב עם כדוריות אבקה זעירות ופיגמנט צבע עשיר למריחה נוחה ואחידה, יחד עם מברשת לעיצוב, סירוק והדגשה. צרי ציור עדין ודמוי נוצה של שיערות קטנות עם כיוון צמיחת הגבה, התחילי את המשיכות ממרכז הגבה כלפי חוץ ורק אז השלימי את החלק הפנימי והמלא יותר, ואז סרקי ברכות עד לטשטוש מושלם ומראה טבעי ומעוצב. 

אידיליק עפרון דו צדדי לגבות

 עפרון אידיליק לגבות מגיע בשלושה גוונים שונים  - כל אחת והגוון המתאים לה, למראה גבות מלאות באופן טבעי 

 

לתיקוני איפור קלים: HIGH PRECISION עפרון לעיצוב והדגשת הגבות

כשאת מחפשת מוצר אחד שיאפשר לך ליצור מראה מעוצב ברגע, השתמשי ב- HIGH PRECISION, עיפרון גבות עמיד במרקם חלק וקטיפתי שמאפשר מריחה נעימה ומדויקת במיוחד. מלאי בעדינות את החלקים החסרים בגבה ועצבי את הצורה המתאימה – ואל תשכחי להוסיף אותו לתיק האיפור שלך, המארז המכאני אינו מצריך חידוד ולכן מדובר בעיפרון שמאפשר לך תיקוני איפור מדויקים בכל מקום ובכל זמן.

היי פרסיז'ן עפרון גבות

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו