תעשי להם עיניים: כל הטיפים והטריקים שישדרגו את איפור העיניים שלך ברגע – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

תעשי להם עיניים: כל הטיפים והטריקים שישדרגו את איפור העיניים שלך ברגע

פורסם בתאריך 20-12-2019
טיפים לאיפור עיניים

מאט, מבריק, שימר או גליטר: לא משנה אילו צלליות עיניים את מעדיפה, לנו יש טיפים שיהפכו את איפור העיניים שלך לעמיד ובוהק יותר, ישפרו את הטכניקה ויאפשרו לך לקצר את הזמן שלוקח להגיע למראה המושלם.

צלליות הן ללא ספק אחד המוצרים המשמחים ביותר בתיק האיפור שלנו, הן מאפשרות לנו ליצור מראה מצועף ומעודן, להתפרע עם לוקים מפתיעים או להפוך את העיניים שלנו לחתוליות ופלרטטניות במחי מברשת. בין אם את אוהבת את הצליות שלך בניוד טבעי, מעדיפה מראה חושני בגווני אדמה אדמדמים או מתלהבת מכל צבעי הקשת, יש לנו כמה טיפים וטריקים שישדרגו את אמנות הטשטוש שלך, ויהפכו את תהליך איפור העיניים לפשוט וקליל יותר:

*  רוצה שהצבע שיתקבל על העפעפיים יהיה זהה לצבע שאת רואה בפלטה? כדי לגרום לצבע לבלוט הניחי את הצללית מעל קונסילר בהיר בטון אחד לפחות מגוון העור שלך או מעל צללית קרם לבנה. הצבעים הבהירים הופכים למעין "קנבס" שמאפשר לצלליות הצבעוניות לבלוט.

*  רוצה להעצים את ההברקה של צלליות מטאליות? התיזי כמה התזות של ESSENSIALS MATTE MAKEUP FIXER על המברשת לפני שתטבלי אותה בצלליות, המתראה שתקבלי יהיה בוהק וזוהר יותר.

*  אוהבת צלליות נצנצים גרוסות אבל לא מצליחה לגרום להן "להישאר" על העפעפיים? נסי להניח אותן מעל קונסילר עוד לפני שהוא הספיק להתייבש.

*  סובלת מהצטברות של צללית בקפל העפעף? ייתכן והעור שלך נוטה לשמנוניות. התחילי בהנחת קונסילר כצללית בסיס על כל שטח העפעף ורפרפי מעט פודרה מעל. הפודרה תנטרל את השמנוניות ותגרום לצללית שלך להחזיק מעמד שעות ארוכות.

*  השתמשי בגווני בז' וורוד עתיק לתיחום בלתי נראה של קו הריסים התחתון – שרטטי קו דק מתחת לריסים התחתונים בעזרת מברשת זוויתית וטשטשי בעזרת מברשת לא צפופה. התיחום לא יהיה בולט לעין, ועם זאת העיניים ייראו ממוסגרות ויבלטו יותר.

*  רוצה ליצור עומק טבעי לעיניים? השתמשי בצלליות בגוון בז' או חום אדמדם ועברי בעזרת מברשת לא צפופה, בתנועה עדינה, מצד לצד בשקע העין בלבד. הניחי כמה שכבות של מסקרה ותהני מעיניים שנראות מצועפות ועם זאת טבעיות ו"לא מאופרות".

*  צריכה להתאפר במהירות ולא רוצה להתחיל לטשטש ולמזג כמה גווני צלליות? למראה מעושן וסקסי, ועם זאת פשוט במיוחד וכזה שלא ייקח יותר מ3 דקות השתמשי בגוון אחד בלבד. בחרי גוון חום או בורדו כהה ושרטטי בעזרת מברשת פס דק בצמוד לקו הריסים. טשטשי בעזרת מברשת נקייה ולא צפופה כלפי צידי הפנים כשהמברשת בזווית של כ45 מעלות. הוסיפי מעט מאותה הצללית בכל פעם וטשטשי כלפי מעלה עד לקבלת המראה המעושן הרצוי.

*  צלליות בגווני פודרה, זהב וקרם מטאליות יכולות לשמש לא רק לתוספת הארה בזויות העיניים הפנימיות או מתחת לעצם הגבה – נסי להשתמש בהן גם כשימר זוהר והניחי אתן על עצמות הלחים, בקשת הקופידון ואפילו על גשר האף.

      לא משנה אילו גוונים של צלליות את מעדיפה, או אם את אוהבת את העיניים שלך בגימור מאט, מטאלי או נוצץ, המטרה של איפור בצלליות היא להראות לעולם את האופי והאישיות שלך עוד לפני שתגידי מילה. אז נסי לוקים וצבעים, שחקי עם גימורים, שני ושפרי את הטכניקה שלך ובעיקר אל תפסיקי ליהנות!

      You are our favorite

      THISISGADE#

      שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

      שלום לך!

      הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו