סוגי הבשמים לנשים של ג'ייד – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

סוגי הבשמים לנשים של ג'ייד

פורסם בתאריך 06-02-2022
בשמי אייקון לנשים מבית ג'ייד
הבושם שלך צריך לשדר את האופי שלך ולתת לאנשים להכיר אותך עוד לפני שאמרת מילה. זה הזמן להכיר את סדרת ICON מבית ג'ייד, ולמצוא את הניחוח שמאפיין אותך. לא משנה אם את אחת מאותן נשים שאוהבות לשנות את הניחוח שלך בכל יום או אפילו כמה פעמים ביום, או שיש לך ניחוח שהפך לסימן היכר – דבר אחד תמיד יהיה נכון: הניחוח שלך צריך לשדר את מי שאת. נכון, לפעמים זה נשמע קצת אמורפי ולא ברור, אבל בסופו של דבר כולנו מצליחות לעשות את החיבור הזה בין הניחוח שאנחנו מתחברות אליו לבין האופי הייחודי שלנו וההוויה שאנחנו רוצות. סדרת בשמי האייקון של ג'ייד כוללת מגוון רחב של סוגי ריחות של בשמים, בשמים מומלצים לאישה שרוצה לשדר את האופי שלה עוד לפני שהיא מגיעה לחדר. ואם את מחפשת את הניחוח הייחודי שלך, תני לנו לעשות לך סדר:



 

אצילות מודרנית:

מתוך מבחר של ניחוחות, ה- ICON PEARL  מביא איתו הרמוניה פרחונית חושנית. זהו בושם שמצליח לשדר תחכום אצילי ומשלב בתוכו תווים קלאסיים עם חדשנות מודרנית עכשווית, מעין הינומה רומנטית ובלתי נשכחת שנוכחת למשך שעות ארוכות.

 בושם האייקון פרל האהוב מגיע בריח ממכר של פודרה. מדובר בניחוח עדין וחושני של מוסק וניל המשתלב עם תווים ארומטיים של פרחי ורדים, שושנת העמקים וילנג ילנג

 

רכות חושנית:

כשמדובר בבושם לנשים מומלץ להסתכל על הניחוחות שהפכו לקונצנזוס, וכזה הוא ה- ICON MUSK OIL. בושם שהפך לחותמן האישי של נשים רבות בישראל ובעולם, וכולו תהילה ואהבה לניחוח המאסק הנצחי המייצג נשיות רכה וחושנית. יש לו ניחוח עשיר בתווים הנמהלים ונחשפים מחדש עם פרץ רעננות של ורד לבן עם שילוב של פרחי יסמין וכמובן נגיעות חמימות של שושנת העמקים עם תמצית מסק יוקרתית שמעניקה לו חותם של נוכחות ממגנטת.

 

ICON MUSK OIL

או דה פרפיום אייקון מאסק אויל לאישה משלב בהרמוניה פרחי ורדים, יסמין ומאסק לבן

 

 

 תשוקה ופיתוי:

בתוך מבחר של בשמים לנשים מומלצים בניחוחות רכים ועדינים, ה- ICON VANILLA BLACK מביא עולם חדש ושונה, לאישה שאוהבת להרגיש שהיא במרכז הבמה. זהו בושם שמוביל את עוצמת הפיתוי לפסגות חדשות, עם ניחוח עשיר של וניל ומעטה של חושניות.

 

ICON VANILLA BLACK

בושם אייקון ונילה בלאק עוטף את העור בניחוח עשיר של וניל המשלב תווים של ענבר ופולי  טונקה, תערובת פירות מתוקה הממזגת בין תווי תפוח, רימון ושזיף ומגע עדין של סנדלווד, עטופים בפרחי גרדניה


אלגנטיות בטוחה:

אלגנטיות היא משהו שאי אפשר ללמוד. זהו ביטחון עצמי שליו ונעים שמגיע מבפנים וממגנט את כל מי שסביבנו. כזה הוא ה - ICON ROSES, ניחוח עם תמצית חושנית של ניחוחות מעוררי השראה. הוא נפתח בתמהיל טהור, רך ועדין של טנג'רין מנצנץ, אשכולית ורודה, פלפל ורוד מלטף וברגמוט חושני. לב הבושם מורכב מוורד מסעיר, המתפתח לזר פרחים נשי ורומנטי הכולל סיגלית, רימון ויסמין. מיזוג המרכיבים הייחודי נשען על מצע חושני של פצ'ולי משכר, עשב וטיבר, אמבר מרהיב, פולי טונקה ווניל נצחי, ויחד הם יוצרים תמהיל של חתימה בלתי נשכחת בליווי מאסק חמים.

 ICON ROSES

 בושם האייקון רוזס מגלם רכות עוצמתית וחושנית בניחוח מתוק של ורדים ונגיעות רכות של מאסק אבקתי ווניל חושני  

 

אינסטינקט של פלירטוט:

לאישה שעבורה פלרטוט הוא חלק מהחיים, זו שלא מתביישת ולא נחבאת אל הכלים. ICON INSTINCT נותן תחושה של מסע חושני בעקבות עוצמתו של האינסטינקט הנשי. מדובר בניחוח מפתה עם הרכב תווים שופע ויוצא דופן שמשלב את תמצית צמח עוקץ העקרב עם לב מעורר של יסמין הידוע בכינויו "מלכת הלילה" ופריחת הדרים מענגת אפופה בסנדלווד מובחר. ניחוח עשיר ושובה לב, כזה שחושף את כוחה הבלתי צפוי והמפתיע של התשוקה ומותיר שובל של ארומה משכרת. 

ICON INSTINCT

הבסיס האייקוני של הבושם אייקון אינסטינקט מועשר בתערובת משכרת של אמבר עשיר, תווי מאסק מתפרצים ווניל מתקתק, המעצימים את חושניותו העזה של הבושם.

 

 

אינטימי ומעודן:

נכון, יש מגוון רחב של בשמים טובים לנשים שאוהבות ניחוחות רכים ומעודנים, אבל הייחוד של ה - ICON FRENCH LACE הוא הרכב תווים מתוחכם שמציג רוח נשית מעודנת המתובלת בניצוץ של חושניות ממכרת. זהו ניחוח על זמני שנועד לאישה האורבנית העכשווית, זו שיודעת שהיא מרתקת את הסובבים אותה ומאירה את הסביבה בשלווה פנימית. מצד אחד טרנדית, מצד שני אלגנטית, וכולה פרדוקס נשי מרתק שנע בין ביטחון עצמי ועוצמה לבין זוהר רך ושברירי.

 

משחק של תמימות ופיתוי:

ניחוח לאישה שאוהבת לשחק בין הקצוות. ICON PRIVATE 02 הוא בושם רב פנים אינטימי ועמוק שממזג מגוון ניחוחות מתוחכמים ואלגנטיים. מצד אחד הוא מסמל חושניות טבעית ותמימות עדינה ומצד שני משחק מסקרן של פיתוי. זהו בושם מומלץ לנשים שיודעות שלא צריך להתקבע על סגנון אחד, ומבינות שדווקא המשחק בין הקצוות הוא מה שיוצר את כל העניין.

 

 מרכיבי הבסיס החותמים את הבושם אייקון פרייבט 02 הם בעלי גוונים עמוקים ואינטימיים של פצ'ולי ומאסק, שזורים בתווים עציים קטיפתיים של אלגום וארז המעוררים חושים של תשוקה תמימה.

 

נשיות עוצמתית ולא מתנצלת:

מבין מגוון רחב של סוגי בשמים לאישה, ICON/PRIVATE 04 מגיע עם ניחוח מפתה של נשיות עוצמתית. הוא עוצמתי וחי ועם זאת מגיע מתוך חושניות שהיא בו זמנית נשית ועדינה, אישה שמבינה את הכוח של הנשיות שלה ובדיוק בגלל זה היא לא צריכה להוכיח אותו לאף אחד, כי האמביוולנטיות שבה משתקפת בניחוח המשלב מסתורין, משיכה ותשוקה.

 הבושם אייקון פרייבט 04 נפתח בתווים עליונים בעלי ניחוח עשיר ועמוק של ברגמוט ולוונדר, המתמזגים עם תווים חמימים של פירות מסוכרים וליקר. תווי הלב משלבים פרחי יסמין חושניים עטופים בחיבוק אינטימי של זעפרן ומור, המעניקים לבושם ארומה מסתורית ומפתה. הבושם מסתיים באקורד משכר של תמצית שרף נדירה, וניל מלטף, פצ'ולי עז וקשמיר יוקרתי.

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו