מתרגשת ברמות של כלה: כל הטיפים שתצטרכי לקראת יום החתונה שלך – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

מתרגשת ברמות של כלה: כל הטיפים שתצטרכי לקראת יום החתונה שלך

פורסם בתאריך 03-07-2022
קולקציית הטיפוח והאיפור GLOW FX לעור זוהר

יום החתונה הוא לא רק אחד הימים המרגשים ביותר בחייה של כל אישה, הוא ללא ספק גם אחד המלחיצים שבהם. בין האולם, לשמלה, למשפחות ולאורחים, כל כלה יודעת שבזמן שכל מה שהיא רוצה זה לאפשר לעצמה ליהנות מהיום המרגש, אחד הדברים שהיא הכי צריכה הוא בעיקר ללמוד לשחרר את השליטה, לקוות שהכל יעבור כשורה ולנסות לקבל את מה שמסתבך בדרך. הדבר שאנחנו כן יכולות לשלוט עליו וזה שיגרום לנו להרגיש מדהים מבפנים ומבחוץ, הוא איך אנחנו נראות באותו יום.

זה היום שבו אנחנו צריכות לקום עם עור פנים חלק וקורן, לדאוג שהאיפור יחזיק מעמד במשך שעות ארוכות, וכמובן לאהוב את מה שאנחנו רואות במראה גם אם מדובר ביד של אדם אחר שאיפרה אותנו או באיפור משמעותי יותר ממה שאנחנו רגילות אליו בדרך כלל.

כדי להגיע לאותו מקום של שלווה ורוגע, אנחנו צריכות להתחיל את הטיפול בעור הפנים שלנו כמה שבועות לפני האירוע. איפור טוב הוא חשוב, אבל עור הפנים הוא הבסיס והוא מה שיאפשר ליופי האמיתי שלנו לצאת ולאיפור להיראות טבעי ורענן עד סוף האירוע.

זו הסיבה שאספנו בשבילך את הטיפים הטובים ביותר שלנו, שהגיעו לא רק בעקבות שנים של ניסיון אלא גם מפיהן של כלות ומאפרות, הכל כדי להפוך את היום שלך למושלם:

 

קולקציית GLOW FX לעור זוהר

סדרת גלואו אף אקס מעניקה לך חווית טיפוח חדשנית ויוצאת דופן, עם תוצאות מיידיות ונראות לעין כבר מהשימוש הראשון

 

 

התחילי כמה שבועות מראש - 

אל תסתמכי על טיפול פנים או מסכה כדי לגרום לעור הפנים שלך להיראות נפלא ביום האירוע. להיפך, בימים שלפני האירוע המנעי מתכשירי טיפוח או טיפולים חדשים כדי למנוע גירויים או התפרצויות. על מנת לקבל תוצאות נראות לעין שדרגי את שגרת הטיפוח שלך מבעוד מועד, והשתמשי במוצרים שכל מטרתם היא לגרום לעור הפנים שלך להיראות חלק וקורן.

קרם יום: קרם היום שלך צריך לעבוד בשני מימדים – להרוות את העור בלחות ולגרום לו להיראות טוב יותר וגם לעבוד כדי לשפר את המראה שלו בטווח הארוך. הקרם החדש בסדרת GLOW FX מחזיר את החיוניות לעור הפנים באופן מיידי, מאיר אותו ומעניק לו זוהר ורדרד בזכות רכיבים דוגמת חלקיקי פנינים. הוא מסייע להגן על העור מפני זיהום סביבתי וסטרס חמצוני, משפר את הגמישות שלו ותורם למראה עור בריא וחלק. הקפידי למרוח אותו מדי בוקר, לפני היציאה מהבית, והתחילי להשתמש בו לפחות כמה שבועות לפני האירוע.

קרם עיניים: העור סביב העיניים הוא עדין במיוחד וככזה הוא דורש יותר טיפול והגנה. GLOW FX הוא קרם עיניים קליל בעל אפקט מיידי של זוהר המעניק לחות ומחליק את העור. את התוצאות ניתן לראות מיד בזכות הנוסחה הייחודית של הקרם שמכילה מרכיבים המסייעים להבהרה ומרווים את העור בלחות.

קרם לילה: קרם הלילה שלך אמור לעבוד קשה בזמן שאת נחה. קרם הלילה היוקרתי GLOW FX מגיע במרקם עשיר ומפנק שמבוסס על קומפלקס של מרכיבים פעילים רבי עוצמה שחודרים ברכות לעומק העור ומטעינים אותו מחדש בלילה למראה זוהר וקורן ביום. השתמשי בו מדי ערב בנדיבות, ובעיקר בלילה שלפני האירוע, כדי לקום עם עור מוצק, חלק וזוהר בגוון צח ואחיד. והטיפ החשוב ביותר: אל תמרחי אותו רק על הפנים, אלא גם על הצוואר והמחשוף.

 

קולקציית GLOW FX מתחדשת במוצרים לאיפור זוהר

מוצרי האיפור מקולקציית גלואו אף אקס מעניקים לעור הפנים מראה שזוף ומואר לאפקט הרגע חזרתי מחופשה והעור נראה בריא וקורן. 

 

 

הכיני לוח השראה ובחרי את המאפר/ת הנכונ/ה - 

 

פעם נשים היו מגיעות למאפרי הכלות עם תמונה מתוך עיתון, אך היום התהליך פשוט ונוח בהרבה. בין אם החלטת להתאפר לבד לקראת האירוע או שאת מעדיפה יד מקצועית, התחילי את התהליך עם הבנה של מה שאת רוצה. חפשי השראות בפינטרסט וברשתות החברתיות כגון אינסטגרם, וצרי לוח השראה שמראה בדיוק את הסגנון שאת רוצה. השלב הבא הוא למצוא את המאפר הנכון – כזה שתאהבי את העבודות שלו ואת הסגנון הייחודי לו, או, אם החלטת להתאפר לבד, חפשי מדריכים באינטרנט שיסבירו לך את הדרך למראה שאת רוצה וייתנו לך טיפים להשגתו.

  

וודאי שהאיפור מקובע - 

 

בין אם את אוהבת את האיפור שלך דרמטי ומצועף, או שאת מעדיפה את המראה שלך טבעי וקליל, את חייבת לוודא שהוא יחזיק במשך שעות ארוכות ולא יאבד מהזוהר שלו במהלך האירוע. איפור עמיד, שנשאר רענן במשך שעות ארוכות, משלב תמיד שני מוצרי "מאסט" שאסור לוותר עליהם – הפריימר והפודרה.

הפריימר: פריימר הוא אחד מאותם מוצרים שאנחנו לא יודעות שאנחנו צריכות ולאחר שאנחנו מנסות אותו, אנחנו לא יודעות איך חיינו בלעדיו. זהו בעצם הבסיס לאיפור והוא יוצר קנבס מושלם לכל מראה. PERFECTION הוא פריימר קטיפתי במרקם קליל המעניק לעור מראה חלק, רענן וחיוני בגימור מאט. הוא מעדן קמטי הבעה, מצמצם נקבוביות והדבר החשוב ביותר: משפר את אחיזת האיפור על עור הפנים למשך שעות ארוכות.

הפודרה: אם הפריימר הוא הבסיס, הפודרה היא השלב שיקבע סופית את האיפור שלך. MIRAGE היא פודרה בתפזורת במרקם קליל, שקוף ואוורירי, שמקבעת את האיפור ויוצרת גימור מאט עמיד לאורך זמן. הפורמולה האולטרה דקה משלבת טכנולוגיית no-flash ליצירת אפקט של פילטר, המסנן ומטשטש בעדינות קמטוטים ופגמים ומבטיח מראה טבעי ונטול ברק בכל תאורה.

היא מתקבעת בצורה חלקה במיוחד ומתמזגת באופן מושלם עם העור, כדי שתוכלי להיות בטוחה שהאיפור שלך יישאר עמיד במשך כל שעות האירוע.

 

מדריך איפור כלות מושלם באמצעות קולקציית גלואו אף אקס ומוצרים נפלאים נוספים, כולם מבית ג'ייד, כפי שמדגים מאפר העל נאור ארמי: 

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו