קלאסית עם טוויסט: 3 SELFIE משנה את חוקי המשחק – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

קלאסית עם טוויסט: 3 SELFIE משנה את חוקי המשחק

פורסם בתאריך 03-02-2022
פלטת סלפי 3 צלליות עיניים

המצטרפת החדשה לסדרת SELFIE האהובה היא  3 SELFIE, פלטת צלליות חדשה ומעודכנת במהדורה מוגבלת שכוללת, ממש כמו אחיותיה לסדרה, שמונה גוונים טרנדיים שעובדים כולם ביחד ולחוד ומחמיאים לכל גוון עור וצבע עיניים. הפלטה שואבת השראה מעולם האופנה יחד עם הטרנדים הגדולים ברשתות החברתיות. מצד אחד ההבנה שרובנו מעדיפות לוקים שנעים בקלות מהיום ללילה, מהמשרד למסעדה ומהסידורים למסיבה – עיניים מודגשות אך טבעיות, מצועפות אבל בלוק נטול מאמץ שנראה רענן ורך אותו מקבלים בעזרת גווני החום והפודרה שמאפשרים ליצור לוקים טבעיים ברגע.

 

הגוונים החדשים והמעודכנים לעונה מתחלקים לשתי משפחות – צלליות בגווני חום חמים ורכים, יחד עם צלליות בגווני ורוד עם תת גוון קר, שיוצרות שילוב ייחודי שמתאים לעונה, עם האיכות הבלתי מתפשרת של הפיגמנטים. המחשבה מאחורי סדר הצבעים בפלטה היא יצירת "זוגות" של צלליות שעובדות יחד ומונחות אחת מעל השניה. כך גוון חום האדמה האדמדם עובד בצורה מושלמת עם גוון הניוד, גוון הפודרה עובד עם הגוון המוזהב ולחובבות הצלליות הנוצצות, גוון השמפניה המנצנץ משלים את גוון הברונזה הזוהר.

פלטת סלפי 3 צלליות עיניים

הנוסחה של פלטת צלליות העייניים סלפי 3 מועשרת בשמן שקדים מתוקים המסייע בטיפוח ובהגנה של אזור העיניים


הפלטה החדשה נוצרה עם ההבנה שלמרות שרובנו מעדיפות מראות רכים וטבעיים לפעמים אנחנו חייבות קצת דרמה בחיים. זו הסיבה שלפלטה נוספו זוג גוונים שמאפשרים לשדרג את האיפור מקלאסיקה על זמנית לדרמה חד פעמית שלא ניתן להתעלם ממנה. צללית אחת בשחור עמוק שעובדת כבסיס כהה לאיפור מעושן ודרמטי, כאייליינר מעושן ורך, ואפילו יכולה לייצר לוק של אייליינר חתולי ומדויק בעזרת מברשת זוויתית רטובה, שתאפשר לשרטט קו דק וחד.

גוון השמנת הנוצץ הוא ללא ספק הגוון הוורסטילי ביותר, שמאפשר אינסוף שימושים. החל מתוספת קרירה של זוהר מתחת לעצם הגבה, בזויות העיניים הפנימיות או כצללית נוצצת, וגם כהיילייטר שבו ניתן להשתמש בכל חלקי הפנים. ניתן להניח אותו על גשר האף ליצירת מראה מחודד בשילוב עם הצללת צידי האף, בנגיעה על קשת הקופידון לפני הנחת שפתון ליצירת מראה של שפתיים מלאות ומודגשות יותר ואפילו על עצמות הלחיים והבריח.

ממש כמו אחיותיה לסדרה ,SELFIE 3 היא פלטה שכל אחת צריכה בפינת האיפור שלה, כזו שמאפשרת ליצור אינספור לוקים, כשהיא לא מצריכה הבנה או טכניקה. פלטת בסיס עם טוויסט אופנתי שעובדת בכל גוון – בין אם את מעדיפה איפור בגוון יחיד ומונוכרומטי, מעדיפה לשלב שני גוונים ולעבוד על פי הזוגות המשלימים, או רוצה לשלב ולערבב, כשכל הצבעים נועדו לעבוד יחד בהרמוניה.

עכשיו כל מה שנשאר זה להתנסות וליהנות, עם מראה איפור עדכני ושונה בכל יום מחדש.

 

 

סלפי 3 פלטת צלליות עיניים

מרקמן העדין של הצלליות של פלטת צלליות העיניים סלפי 3 נמרח באחידות ומתמזג עם העפעפיים באופן מושלם לשכבה עדינה הנשארת לאורך זמן

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו