זה בסיסי: בחירת הפריימר הנכון למראה האיפור שלך – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

זה בסיסי: בחירת הפריימר הנכון למראה האיפור שלך

פורסם בתאריך 16-03-2022
פריימרים
ממש כמו רוב הדברים בחיים – גם איפור שנראה מדהים דורש יסודות טובים. הכוונה היא לא רק לשגרת טיפוח שתגרום לעור שלך להיראות טוב, אלא לפריימר. אותו מוצר שמשום מה נשאר פופולארי בעיקר בתיקי האיפור של המאפרים המקצועיים ומשפיעניות ומשפיעני הרשת חובבי האיפור. וחבל, כי פריימר הוא ללא ספק אותו מוצר קסום שהופך את הכל לטוב יותר – ובהכל, אנחנו מתכוונות לאיפור שלך. 



מה בדיוק הוא יכול לעשות? קודם כל, פריימר טוב מחליק את עור הפנים שלך והופך אותו לקנבס חלק ומושלם כך שהנחת המייקאפ הופכת לקלה יותר. המייק אפ עצמו, כשהוא מונח על פריימר, נראה טבעי יותר וחלק יותר, והפגמים כמו גם הנקבוביות מיטשטשים. בנוסף, האיפור כולו נראה בוהק יותר – פריימר מאפשר לאיפור שלך למצות את מלוא הפוטנציאל שלו, עם גוונים שנראים טבעיים יותר, רעננים יותר ובוהקים יותר. בין אם מדובר במייק אפ האהוב עליך, שהגוון שלו נראה חי יותר, או בסומק וברונזר, שמקבלים מראה רענן וטבעי. ולסיום, הפריימר מאריך את חיי האיפור שלך – בזכות היותו בסיס עמיד, הוא שומר על האיפור לאורך זמן. הוא מונע מהמייקאפ לנזול, להיספג או להיטשטש, שומר על הגוון של הברונזר במהלך כל שעות היום ואפילו על המראה הרענן של הסומק שלך, שבדרך כלל מיטשטש לקראת סוף היום. ועכשיו, אחרי שהבנת שכל מראה איפור מדהים מתחיל בפריימר הנכון – כל מה שנשאר
זה לבחור את המוצר המתאים ביותר לעור הפנים שלך:

לוויסות השומן ומראה מט:

אם כבר כמה שעות אחרי הנחת המייק אפ העור שלך מתחיל להבריק – כנראה שמייק אפ בגימור מט זה פשוט לא מספיק. כדי לווסת את ההברקה ולשמור על מראה של עור חלק בגימור מט במשך שעות ארוכות התחילי את האיפור עם ESSENTIALS MATTE PERFECTING PRIMER, פריימר במרקם קטיפתי ורך שמעניק מראה אחיד וחלק בגימור מט, ושומר על המראה לאורך זמן. הפורמולה הייחודית מועשרת בתמציות צמח SAMPHIRE ותה ירוק המסייעות להפחתת קמטוטים, צמצום מראה הנקבוביות והגנה על העור מפני נזקי הסביבה, יחד עם אבקות ייחודיות בשילוב עם סיליקון אלסטומר, שיוצרים בסיס מושלם, עמיד ונטול ברק לאיפור שלך.

פריימר להפחתת מראה נקבוביות


 את פריימר אסנשיאלז בגימור מט יש למרוח בשכבה דקה אחרי השימוש בקרם לחות ולפני מריחת המייק אפ על מנת ליצור מרקם חלק לעור ומראה אחיד ומושלם.


למראה זוהר ומואר:

לפעמים כל מה שאנחנו רוצות זה את אותו מראה בריא ורענן – עור שנראה טבעי, חלק ורווי בלחות. כדי לקבל את המראה השתמשי ב ESSENTIALS HYDRATING & SMOOTHING PRIMER, פריימר עשיר בלחות שיוצר מראה זוהר ומואר ונותן לעור לוק קורן וחיוני במיוחד. הוא מועשר בתמצית מי ורדים מרגיעה שמעניקה לעור לחות ורעננות ומבוסס על טכנולוגיה חדשנית שמסייעת בהמרצת סינתזת הקולגן, לעור מוצק ותחושה קטיפתית. גוון הלבנדר שלו מעניק לעור שלך ברק טבעי ועדין, ושומר על מראה האיפור שלך, בין אם את אוהבת כיסוי טבעי או מלא – לאורך זמן.

 

ESSENTIALS פריימר למראה זוהר

פריימר אסנשלז במרקם ייחודי וקליל העוטף את העור ברכות ומאפשר מריחה קלה ונוחה, מתמזג עם העור ומעניק מראה קורן, אחיד ורענן


לאיפור טבעי בגימור מאט:

אם את רוצה פריימר שישמש כבסיס לאיפור יומיומי כמו גם לאיפור ערב, השתמשי ב PERFECTION,  פריימר קטיפתי במרקם קליל המעניק לעור מראה חלק, רענן וחיוני בגימור מאט. מדובר בפריימר רך ודק שמחליק על העור ומסייע בעידון קמטי הבעה צמצום נקבוביות בזכות קומפלקס Softening Microsphere . בנוסף, הוא מועשר בתמצית פרחי White Lily, סקוואלן וויטמין E נוגד חמצון שמעשירים את העור בלחות ומקנים לו גמישות ורכות, תוך הגנה מפני נזקי הסביבה. השתמשי במשאבה כדי להוציא כמות קטנה ומרחי על כל הפנים אחרי הנחת קרם הלחות ולפני המייקאפ. למראה רענן במיוחד הניחי את המייקאפ מיד אחרי, כשהפריימר לא הספיק להתייבש ולהתקבע על העור, או שתמתיני לייבוש מלא לפני הנחת המייקאפ, למראה טבעי ועמיד.

 

PERFECTION

 פריימר פרפקשן - בעל מרקם רך וקליל אשר נמס במגע עם העור להענקת תחושה קטיפתית מפנקת

 

 

ורדה שחף, מדריכת האיפור הראשית של ג'ייד מסבירה בפינתה במילון היופי מהו בדיוק הפריימר וכיצד הוא יכול במריחה אחת לשדרג את כל מראה האיפור שלך:

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו