פודרה: מוצר חובה בכל תיק | סוגי פודרה - ג'ייד – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

פודרה: מוצר חובה בכל תיק

פורסם בתאריך 14-12-2021
פודרה לאיפור

פודרה היא מוצר שתמיד ממעיטים בערכו – כן, נשים עם עור שמנוני אומרות שזה עוזר להן לשמור על האיפור, ואחרות לא יוצאות מהבית בלי לטפוח אותה על כל הפנים – אבל מה בדיוק היא עושה, למה היא מוצר בסיס בכל תיק איפור, ואיך היא יכולה לשדרג את שגרת האיפור שלך? בגלל שלא כל הפודרות נוצרו שוות (וטוב שכך!) החלטנו לעשות לך סדר, אחת ולתמיד – כדי שתוכלי לקבל את המקסימום מהפודרה שלך.


 

לקיבוע האיפור:

כל חובבת, ובטח מאפר/ת מקצועי/ת מחזיקים בתיק האיפור פודרה בתפזורת שמשמשת לקיבוע איפור הפנים. MIRAGE היא פודרה בתפזורת במרקם קליל, שקוף ואוורירי שיוצרת גימור מט עמיד ומקבעת את מראה האיפור שלך לאורך זמן. היא מגיעה באריזת שכוללת רשת אלסטית חדשנית וכרית המאפשרות טפיחה נוחה לקבלת כמות מדודה. על מנת לקבע את האיפור בצורה מושלמת, לא משנה באיזה מייקאפ את משתמשת כבסיס, הניחי את הפודרה בטפיחות, בעזרת הספוגית, על כל שטח הפנים, או לקיבוע עדין ורך יותר רפרפי בעזרת מברשת גדולה על כל שטח הפנים או רק באזור ה – T. 


לטיפים נוספים הכנסי לסרטון של ורדה שחף, המדריכה הראשית של ג'ייד, כפי שהיא מסבירה בפינת היופי:

 

לכיסוי "דמוי פילטר":

אם את אוהבת מראה של עור פנים מושלם, חף מפגמים, כתמים או נקבוביות, כזה שנראה כאילו העור עובר "פילטר" טבעי, תבחרי בפודרה דחוסה בגימור מט. BASICS היא פודרה דחוסה המתמזגת בצורה מושלמת עם גוון העור הטבעי למראה אחיד, רך, חלק ורענן. הניחי אותה בטפיחות, בעזרת הכרית המצורפת, על כל הפנים – מעל למייקאפ האהוב עליך, לקיבוע המייקאפ וכיסוי מושלם.

פודרה בייסיקס

פודרה בייסיקס מועשרת ברכיבי אנטי אייג'ינג של תרכובת המופקת מסרמידים ופפטיד ייחודי יחד עם תמצית בוטנית המסייעים בהגנה על עור מפני פגעי הסביבה ורדיקלים חופשיים ומעכבים הופעת קמטים וקמטוטים. 


 

לגימור מושלם ועמיד:

כל פודרה תקבע את האיפור שלך ותמנע ממנו לנזול, להיטשטש ולאבד מהזוהר שלו במהלך היום, ותמיד כדאי להעביר על העור רפרף, ולא הקל ביותר, של פודרה. עם זאת, אם את מאותן נשים שדורשת יותר מהאיפור שלהן ולא מוכנה להתפשר על הכיסוי גם במהלך שעות ארוכות, השתמשי ב-  LONGEVITY SECOND SKIN. מדובר פודרה דחוסה שנוצרה על מנת ללת מענה מושלם לנשים שרוצות איפור עמיד במיוחד, כה שעובר מהמשרד או מיום ארוך של סידורים את תוך הלילה. היא עמידה ל- 12 שעות ויוצרת  מראה טבעי ואחיד בגימור מאט. יש לה מרקם קליל שנצמד לעור באופן מושלם, מאפשר לעור לנשום בחופשיות ונותן כיסוי טבעי יחד עם תחושת נינוחות ומראה קורן.

 

להדגמה ועוד פרטים על פודרת לונגביטי סקנד סקין, הכנסי לסרטון ההדרכה של ורדה שחף בפינת היופי:



לשילוב בין כיסוי וטיפוח:

לא כל הפודרות נוצרו שוות, ואם את מאותן נשים שמחפשת מוצרי איפור שגם מטפחים את העור, השתמשי ב – VELVETEEN. מדובר בפודרה במרקם קרם קטיפה ייחודי, שמופקת בתהליך חדשני עם ריכוז גבוה של תחליבים ומרכיבי סרום ומשלבת קרם עשיר עם פיגמנטים טהורים ואבקות. היא מעניקה חיוניות לעור, מרווה אותו בלחות, מסייעת בשיקום פגמים ומטשטשת קמטוטים וקמטים. העובדה שהיא משלבת בין שני גוונים מאפשרת לך להשתמש בה בכמה צורות – לכיסוי אחיד וקיבוע האיפור, על ידי ספוגית או כרית איפור, כשתערבבי בין שני הגוונים יחד, או לחיטוב הפנים – כשתמשתמשי בכל גוון בנפרד. הניחי את הגוון הבהיר יותר על האיזורים הגבוהים של הפנים כמו באזור ה – T ואפילו לקיבוע הקונסילר מתחת לעיניים, והשתמשי בגוון הכהה לחיטוב האזורים הנמוכים – מתחת לעצמות הלחיים, מתחת לקו הסנטר ובקו השיער.

ולוטין פודרה

פודרת ולוטין מועשרת ב Berry Flux Vita  (תמצית פטל), סרמיד 3 ונגזרת של חומצת שומן טבעית עם אפקט של שיקום, אלסטיות ואנטי אייג'ינג שמשפרים משמעותית את רמת הלחות בעור ויוצרים מחיצת הגנה מפני רדיקלים חופשיים ונזקי קרניים אולטרה סגולות.


לכיסוי מהיר וקליל:

פודרה דחוסה דוגמת ה – IDYLLIC היא המוצר שכל אחת צריכה להחזיק בתיק האיפור שאיתו היא יוצאת מהבית. מדובר בפודרה דחוסה בטקסטורה קלילה ועדינה כמשי שמעניקה לעור מראה טבעי וחלק עם גימור מאט והיא מועשרת בוויטמינים C ו- E המסייעים בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה. כל מה שצריך זה לטפוח אותה באזור ה – T או על כל הפנים, כדי לקבע את האיפור ולתת לעור גימור חלק, ולהשתמש בה במהלך היום לריענון ותיקון האיפור – ללוק מושלם כל היום וכל הלילה.

פודרת אידיליק פודרה

טיפ מקצועי לשימוש בפודרת אידיליק: משחי שכבה מהשפתון האהוב עלייך, הצמידי אליו נייר טישו דק ותטפחי עם הפודרה מעל לנייר הטישו - הפעולה תקבע את השפתון מבלי לפגוע במראה שלו.


 

לעור רווי בלחות:

 אם את מוצאת את עצמך עם מראה איפור ש"נסדק" ו"נשבר" במהלך היום, את כנראה זקוקה למוצר שירווה את העור בלחות. RICH & MOIST היא פודרה דחוסה במרקם סאטן וגימור מאט שעוטפת את העור במרקם קטיפתי בזכות תמציות Gotu Kola ו- Peat שמעניקות לחות והגנה. השתמשי בספוגית המצורפת על מנת לתת לעור כיסוי אחיד ומראה טבעי ברגע.

פודרה ריץ' אנד מויסט

טיפ מקצועי לשימוש בפודרה ריץ' אנד מויסט: פתחת את העיניים לפני שהאייליינר הספיק להתייבש והוא לכלך את העיניים? פדרי את העפעפיים לפני הנחת אייליינר, זה ישמור עליו במקום וימנע מריחה גם אם תפתחי את העיניים לפני שהוא מספיק להתייבש.



לחובבות האיפור המינרלי:

אם את מאותן נשים שמחפשות מוצרי איפור מירליים, ובעיקר כאלו עם תוסת מרכיבי טיפוח, נסי את IDYLLIC MINERAL LOOSE POWDER, פודרה מינרלית בתפזורת, שמקבעת את האיפור ומתמזגת עם העור במרקם עדין וקטיפתי ויוצאת מראה טבעי של עור שני. היא מכילה קומפלקס מולטי מינרלי ייחודי ותמצית שמן זית לשמירה על רמת הלחות בעור תוך כדי הגנה מפני פגעי הסביבה ומועשרת בפולימרים המסייעים לטשטוש פגמים וקמטוטים.

פודרה מינרלית בתפזורת

 הפודרה אידיליק בתפזורת מועשרת בפולימרים המסייעים לטשטוש פגמים וקמטוטים

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו