קולקציית הבשמים החדשה של ג'ייד – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

קולקציית הבשמים החדשה של ג'ייד

פורסם בתאריך 09-03-2022
FRAGRANCES FOR WOMEN בישום לנשים
בשמים חדשים לנשים מגיעים אלינו בכל כמה חודשים, אבל האמת היא שבניגוד למוצרי טיפוח אחרים שאליהם אנחנו מפתחים חיבור ולא רוצים להחליף, בושם חדש הוא משהו שתמיד ירגש אותנו – ההזדמנות לנסות ניחוח חדש, ליצור תחושה שונה לחלוטין בעזרת התזה פשוטה. זו הסיבה שנשים אמנם מחזיקות בבושם אחד או שניים שעליהם הן לא מוותרות אבל רובנו נשמח לנסות בשמים טובים לנשים – בעיקר אם הם משדרים משהו שגורם לנו להתלהב. בקולקציית הבשמים החדשה של ג'ייד  ICON PRIVATE-ישנם שני סוגי בשמים לנשים, בניחוחות מפתיעים, מדובר, בבשמים יוקרתיים לנשים שלא מפחדות להעז:

ICON PRIVATE 02:

הבושם השני שאי אפשר להתעלם ממנו מתוך מאות בשמים מומלצים לאישה, הוא ה ICON PRIVATE 02. מדובר בבושם אינטימי ועמוק שממזג בהרמוניה מגוון אקורדים של ניחוחות מתוחכמים ואלגנטיים. זהו בושם טוב לאישה החושנית והטבעית, הוא משדר תמימות עדינה מהולה במשחק מסקרן של פיתוי אשר מוצא ביטוי בתווים המרכזיים של הבושם.

כמיטב המסורת של סדרת ICON PRIVATE של בשמים לנשים מומלצים, גם בבושם החדש שולבו מרכיבי הבושם זה בזה, על מנת ליצור זוהר עכשווי ויוקרתי המשאיר שובל ריח נשי ומפתה.

תו הברגמוט האיטלקי פותח את הניחוח של ICON PRIVATE 02 עם רעננות קריסטלית משכרת, המתמזגת בתווים מתוקים ומפתים של אפרסק ואגס עסיסי. ה"היכרות הראשונית" מובילה אל הנשמה הייחודית של הבושם עם פרחי בר דוגמת ורד אצילי, יסמין עדין ועלי סיגליות המעניקים לניחוח סגנון מעודן ומתוחכם.

מרכיבי הבסיס החותמים את הבושם הם בעלי גוונים עמוקים ואינטימיים של פצ'ולי ומאסק, שזורים בתווים עציים קטיפתיים של אלגום וארז המתפתחים אל תוך מעטה של חושניות המותירה את חותמה הממכר לאורך זמן.

זהו בושם מומלץ לנשים שלא רוצות להתפשר על הנשיות שלהן, אבל גם לא לוקחות את עצמן ואת החושניות שלהן ברצינות יתרה. גם הבקבוק מאופיין בעיצוב אלגנטי בצבע אדום עמוק ומרהיב, בושם לנשים מומלץ, שיופיו מועצם עם בואו במגע עם האור. מכסה שחור מגנטי ונגיעות כסופות חותמים את העיצוב היוקרתי ומעצימים את רוח העוצמה הנשית של הבושם.

 

ICON PRIVATE 02


 

ICON PRIVATE 04:

הוא בושם לנשים חושניות ורגישות, הוא מבטא את החושניות הטמונה באישה, שהיא בו זמנית נשית ועדינה, אך גם עוצמתית ומפתה. 

הניחוח של ICON PRIVATE 04 הוא שילוב של ניגודים שיוצרים חיבור חמים וממכר, הממזג בנשימה אחת אור וצל, טוהר ומסתורין. הבושם נפתח בתווים עליונים בעלי ניחוח עשיר ועמוק של ברגמוט ולוונדר, המתמזגים עם תווים חמימים של פירות מסוכרים וליקר.

תווי הלב משלבים פרחי יסמין חושניים עטופים בחיבוק אינטימי של זעפרן ומור, המעניקים לבושם ארומה מסתורית ומפתה.

הבושם מסתיים באקורד משכר של תמצית שרף נדירה, וניל מלטף, פצ'ולי עז וקשמיר. זהו ניחוח אמביוולנטי – בושם טוב לאישה שאוהבת להיות הכל מהכל, ומשלבת בקלילות לא מתאמצת בין מסתורין, משיכה ותשוקה. 

הבקבוק, מעוצב עם קווים אלגנטיים ונקיים בגוון ברונזה מעושן, הלוכד את האור ומעניק לו מראה מתוחכם ועל זמני.  

 

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו