קולקציית ה - BODY MIST בניחוחות אייקון האהובים – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

קולקציית ה - BODY MIST בניחוחות אייקון האהובים

פורסם בתאריך 07-03-2022
BODY MIST ספריי גוף מבושם

סדרת בשמי ICON של GA-DE, כבשה את מדפי הבישום בארץ ובעולם ומובילה את התחום מזה שנים, אוצרת בחובה את תווי הניחוח הטהורים, האלגנטיים והנעלים ביותר שתחום רוקחות הבשמים יכול להציע וזאת כדי להקל עלינו לאתר את הבושם הכי טוב עבורנו. בימים אלו מתהדרת סדרת הבישום בשלושה ניחוחות חדשים של BODY MIST (מי גוף) המשלימים את חווית הניחוח.

 

מי הגוף המבושמים מהווים גרסאות קלילות יותר של ניחוחות הבשמים האהובים המיועדים לשימוש על כל הגוף (והשיער). הם קלילים, מספקים רעננות מיידית, משלימים את ניחוח הבושם ועוזרים לשמור על עמידותו לאורך זמן . כל אחד מהניחוחות מעניק חותם בלתי נשכח בהתאמה אישית לכל אישה, בהתאם לניחוח האהוב עליה. 

לאישה של פרחים ופנינים, המתרגשת מזר של פרחים לבנים בשילוב נגיעות פודרה ווניל מרענן הניחוח המומלץ יהיה ללא ספק ICON PEARL
אם את מתחברת לנשיות רכה ורומנטית בניחוח ורד ענוג, הניחוח המומלץ עבורך הוא ICON ROSES.
ולאישה המעדיפה את החושני והנועז, אוהבת לשלב בטחון עצמי ומסתוריות כדאי להכיר את הניחוח של ICON INSTINCT  המתאפיין בשובל ממכר של פרחים, הדרים ווניל.
 

 

ICON PEARLBODY MIST ניחוח אצילי רך ופרחוני עם נגיעות קסומות של פודרה ווניל

מי גוף מענגים בניחוח של אייקון פרל, הבושם שהפך לחותמן האישי של נשים רבות בישראל ובעולם בזכות השילוב של תווים קלאסיים עם מודרניות עכשווית. 

הניחוח נפתח עם ורדים ענוגים, נגיעה של גרניום וילנג ילנג, מתפתח עם זר פרחים לבנים המודגשים בניצוץ אוריינטלי של מאסק טהור ונגיעות קסומות של פודרה, ווניל.

 

ICON PEARL BODY MIST

 מי גוף אייקון פרל בניחוח זר פרחים אביבי המשלב וניל ומאסק. ריח אלמותי, קלאסי נשי עדין ורך אך גם חושני.


ICON INSTINCT BODY MIST  נשיות מפתה המשלבת חושניות, רכות ומסתורין

מי גוף בניחוח הבושם אייקון אינסטינקט – המשאירים שובל של ריח חושני, מהפנט בזכות הרכב תווים שופע ויוצא דופן. הניחוח משלב תמצית צמח עוקץ העקרב עם לב מעורר של יסמין הידוע בכינויו "מלכת הלילה" ופריחת הדרים מענגת אפופה בסנדלווד מובחר. ניחוח עשיר ושובה לב, כזה שחושף את כוחה הבלתי צפוי והמפתיע של התשוקה.

 

ICON INSTINCT BODY MIST

 בודי מיסט אייקון אינסטינקט מותיר שובל עדין של ניחוח נשי ורענן ועם זאת חושני ובלתי נשכח.



ICON ROSES BODY MIST ניחוח על זמני לאישה הרומנטית העכשווית

מי גוף בניחוח הבושם אייקון רוזס שעוצב כמחווה ליופיו האגדי והנצחי של הורד. הניחוח נפתח בתמהיל טהור, רך וענדין של טנג'רין, פלפל ורוד וברגמוט חושני, מתפתח ומועצם בזר ורדים מסעירים בשילוב נגיעות של פצ'ולי, אמבר פולי טונקה ווניל היוצרים תמהיל רומנטי במיוחד ובלתי נשכח.

ICON ROSES BODY MIST

הבודי מיסט אייקון רוזס עדין, קליל, בעל מרקם אוורירי ומציע רכות ונינוחות אשר משאירים שובל ריח ממושך, משכר, פרחוני ונעים. 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו