READ MY LIPS: זה הזמן לבחור את השפתון המושלם – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

READ MY LIPS: זה הזמן לבחור את השפתון המושלם

פורסם בתאריך 28-12-2021
שפתון מומלץ
נשים מתחלקות לשתיים – אלו שבכל תיק שלהן אפשר למצוא לפחות שלושה או ארבעה שפתונים שונים ובדרך כלל עוד כמה ברחבי הבית או ברכב, ואלו שנצמדות לשפתון אחד - מקסימום שניים אהובים, ולא מוכנות לוותר עליהם או להחליף בשום אופן. בין אם את מאותן נשים שלא יכולות להתאפק כשהן רואות צבע חדש באריזה מרגשת או שאת יודעת בדיוק מה את אוהבת, בקולקציית השפתונים של ג'ייד תוכלי למצוא מענה לכל משאלה, בכל צבע וטקסטורה. ואנחנו כאן כדי עשות לך סדר, ולעזור לך למצוא את הליפסטיק המושלם, בגימור מט או בגימור מבריק, קליל ובלתי מורגש או עמיד במיוחד – אבל בכל מקרה כזה שאת פשוט חייבת להוסיף לתיק האיפור שלך.

המבריק והעמיד:

אנחנו רגילות לשפתונים עמידים – אבל בדרך כלל הם מגיעים בגימור מט. בגלל זה שפתון EVERLASTING הוא אחד המוצרים המוכרים והאהובים על כל כך הרבה נשים, שפתון נוזלי דו צדדי עמיד במיוחד אשר מצדו האחד צבע בסיס קבוע ויציב שלא נמרח או נמחק במהלך היום ומצדו האחר גלוס שקוף מבריק וזוהר שמרווה את השפתיים בלחות. כל מה שצריך הוא למשוח שכבה אחידה ודקה של צבע על שפתיים נקיות, להמתין לייבוש ולמרוח על גבי שכבת הצבע את הגלוס השקוף. וכן, את כנראה תופתעי כשתציצי במראה אחרי שעות ארוכות ותגלי שהוא עדיין נראה מושלם.


שפתון אברלאסטינג
שפתון אברלאסטינג העמיד מבוסס על נוסחה ייחודית המשלבת פולימרים חדשניים לאחיזה מדויקת של צבע על השפתיים וויטמין E להגנה מפני נזקי הסביבה.

מט דרמטי:

שפתוני המט עברו בשנים האחרונות מהפכה – מטרנד לוהט שהתחיל לפני כמעט עשור והפך את שפתוני המאט לדבר הלוהט בעולם, ועד היום, כשהוא הפך לקלאסיקה על זמנית שמהווה חלק בלתי נפרד מכל סט איפור ונמצא בכל תיק איפור מקצועי. שפתוני IDYLLIC מגיעים במרקם קרמי שמתקבע על השפתיים עם גימור מאט קטיפתי, ובזכות נוסחה קלילה שמבוססת על טכנולוגיית ג'ל חדשנית וקומפלקס שמנים מזינים הוא מעניק כיסוי מושלם יחד עם תחושת גמישות ייחודית, בצבע מאט אינטנסיבי שנשמר לאורך זמן.


מט רך:

לפעמים אנחנו מעדיפות את הליפסטיק שלנו רך וגמיש, אבל לא מוכנות להתפשר על מראה מאט עשיר וקטיפתי. שפתוני VELVETEEN PURE MATTE יוצרים תחושה קלילה ונעימה במיוחד על השפתיים בזכות שילוב ייחודי של שמנים ושעוות. השפתון יוצר כיסוי מושלם במשיחה אחת דקה, עם צבע עמוק ורב ממדי, מבלי להיסדק או ליצור תחושת יובש.

שפתון ולוטין פיור מט

.שפתון ולוטין פיור מט במרקם עשיר וקטיפתי לצבע עמוק, בעל נוסחה חדשנית וקלילה המכילה אבקות כדוריות בשילוב עם שמנים ושעוות ייחודיים, למריחה נוחה ואחידה וכיסוי מושלם 

מראה קלאסי ונצחי:

לכל אחת יש את השפתון הזה – שתמיד נמצא איתה בתיק ונשלף בכל מצב בחיים, בין אם לפני פגישה חשובה, דייט מרגש או סתם, יום שבו מתחשק להיראות מסודרת יותר, ממש כמו ג'ינס אהוב שמתאים לכל אירוע או שמלה שחורה ומחמיאה. כזה הוא שפתון ה- TRUE COLOR, קלאסיקה על זמנית ואהובה שמתאימה לכל אחת. שפתון במרקם סאטן שמגיע במגוון רחב של גוונים מחמיאים עם פורמולה שמעניקה לשפתיים תחושת רכות ונוחות. בין אם את אוהבת גווני ניוד רכים, ורודים פלרטטניים או אדום לוהט – זהו לחלוטין השפתון שאי אפשר להיפרד ממנו. 

שפתון טרו קולור

לטוטאל לוק מושלם, אנו ממליצים על ולוטין, מארזי הצלליות הקומפקטיים למגוון עשיר של מראות איפור
 

הטרנד שכאן להישאר:

סדרת שפתוני SELFIE מציגה מבחר רחב של גוונים, החל מצבעי ניוד צבעיים, דרך גווני ורוד שנעים מהטבעי והמעודן ועד לוורוד בוהק ונוצץ, וכמובן אדום לוהט שאי אפשר להתעלם ממנו. השפתונים החדשים עשירים במיוחד בלחות, עם שמן ארגן מזין שמאפשר לשפתון להחליק על השפתיים  במרקם קרמי קליל ונעים במיוחד. הפיגמנטים העזים נותנים לשפתיים צבע עמוק, אחיד, מבריק ומואר. והבונוס? השפתונים משתלבים יחד בצורה מושלמת, כך שאת יכולה לעשות מיקס אנד מאץ', לערבב בין גוונים לגוון ייחודי ורב ממדי שיהיה רק שלך.


גימור מטאלי מפתיע:

בזמן שהתרגלנו לראות שפתונים בגימור מט, מבריק או קטיפתי – שפתונים בגימור מטאלי הופכים לטרנד הלוהט של כל איפור ערב. וזה לא מפתיע – מדובר במראה שמשחק בין לוק רוק-אנד-רול גראנג'י לנשיות חזקה ועוצמתית. שפתוני VELVETEEN 3D MATTE, יחד עם המהדורה המוגבלת של שפתוני VELVETEEN METAL MATTE  מבוססים  על טכנולוגיה ייחודית שמכילה שמנים ופולימרים המתמזגים עם השפתיים בקלילות, מסייעים במריחה רכה במיוחד ומעניקים תחושת גמישות מתמשכת עם גימור מטאלי עשיר וקטיפתי שאינו נמרח או מכתים – והופך כל מראה איפור לדרמטי וסקסי במיוחד.

שפתון ולוטין מטאל מט

שפתוני המטאל מט שפתון נוזלי מתקבעים על השפתיים בגימור מטאלי, עשיר וקטיפתי ומאפשרים משיחה נעימה וחלקה במיוחד, ללא מריחה וללא הכתמה. 


הבחירה קשה? צפי בענבל בוסקילה מדגימה ב"מרגישות יופי" בערוץ 2 כיצד תוכלי לבחור את השפתון הורוד שהכי מתאים לך:

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו