READ MY LIPS: למה את חייבת להוסיף עפרון שפתיים לשגרת האיפור שלך – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

READ MY LIPS: למה את חייבת להוסיף עפרון שפתיים לשגרת האיפור שלך

פורסם בתאריך 02-03-2022
READ MY LIPS: למה את חייבת להוסיף עפרון שפתיים לשגרת האיפור שלך
לא משנה אם עבורך משיחה של ליפ באלם נחשבת לאיפור, או שאת מאותן נשים ש"לא יוצאות מהבית בלי שפתון בוהק", יש מוצר אחד שאם תלמדי להשתמש בו נכון, יכול לשדרג את מראה השפתיים שלך ברגע, ובעיקר להפוך כל שפתון או ליפגלוס לעמיד ובוהק יותר. מדובר – כמובן, בעיפרון שפתיים.
כל מה שאת צריכה זה למצוא את העיפרון הנכון ולהכיר כמה טריקים פשוטים:


תדגישי ותגדירי את השפתיים:

אל תחשבי שעיפרון שפתיים נחוץ רק כשאת מתכוונת להשתמש בשפתון כהה או בוהק. גם במקרים של מראה ניוד עדין, עיפרון יכול ליצור מראה מוגדר מדויק יותר.

התחילי עם הדגשת קשת הקופידון – ציירי בעדינות צורת M ואז שרטטי גם את הקו התחתון של השפה התחתונה. רק לאחר מכן שרטטי את הקו בצידי השפתיים ומלאי בשפתון.

נסי את EVERLASTING, עיפרון שפתיים עמיד במיוחד ללא חידוד. הוא מבוסס על טכנולוגיה חדשנית ומכיל ריכוז גבוה של פיגמנטים בשילוב שרפים וסיליקונים, כך שהוא מחליק על השפתיים בקלות וברכות, עם צבע עשיר במיוחד שנשאר עמיד לאורך זמן. יש לו קצה נשלף שמאפשר תיחום קל ונוח, ולא מצריך ממך לחפש את המחדד.

 

 EVERLASTING LIPLINER

הנוסחה הייחודית והחדשנית של עפרון האברלסטינג אשר מכילה ריכוז גבוה של פיגמנטים בשילוב שרפים וסיליקונים,היא זו אשר אחראית לצבע העשיר שלו ולעמידותו לאורך זמן.



תהפכי כל שפתון לעמיד:

שימוש בעיפרון שפתיים לפני הנחת השפתון יהפוך את השפתון שלך לעמיד יותר וימנע ממנו לנזול, להיטשטש את להצטבר בקמטוטים. השתמשי בעיפרון השפתיים כבסיס – בין אם את משתמשת בשפתון ניוד, ורוד או מעדיפה אדום לוהט. התחילי בשרטוט והגדרת השפתיים, ולאחר מכן מלאי את כל שטח השפה בעיפרון. חכי לייבוש מלא ומשחי מעל שכבה של שפתון – את תופתעי מרמת העמידות שלו במהלך היום.

נסי את TRUE COLOR, עיפרון שפתיים מדויק במיוחד ללא חידוד. יש לו מרקם עשיר וקטיפתי שמשלב ברק וצבע אינטנסיבי והוא מתמזג עם השפתיים ומעניק פיגמנט צבע עשיר ועמיד במיוחד. הנוסחה הייחודית מכילה מרכיבי טיפוח שמעשירים את השפתיים בלחות, לתחושה נעימה במיוחד במהלך כל היום (והלילה).

 

TRUE COLOR LIPLINER

רכיבי עפרון השפתיים טרו קולור מכילים בין היתר סרמיד 3, כדוריות מילוי ממקור צמחי, חומצה היאלורונית וויטמין E הדואגים לשמירת לחות השפתיים ומקנים תחושת נינוחות.




תוסיפי קונסילר:

אם את מחפשת מראה של איפור שפתיים מוגדר, נקי וחד במיוחד, נסי את השיטה שבה משתמשים כל המאפרים המקצועיים – צרי הגדרה מושלמת על ידי הנחת קונסילר סביב התיחום. את יכולה להתחיל על ידי הנחת קונסילר סביב השפתיים ומעליו לשרטט את התוחם, אבל אם את רוצה תוצאה מושלמת ובולטת במיוחד הניחי את התוחם, ואז הניחי סביבו קונסילר בעזרת מברשת איפור זוויתית.

נסי את HIGH PRECISION, עיפרון שפתיים עמיד במים ללא חידוד. יש לו מרקם חלק וקטיפתי במיוחד והוא מאפשר מריחה מדויקת וצבע רך ועמוק. הוא מועשר בסיליקון נדיף לתחושת נינוחות ותורם לקיבוע התוחם ועיצוב של מסגרת השפתיים.



 

HIGH PRECISION LIP LINER

 טיפ לשימוש בהיי פרסיז'ן: לפני השימוש בעפרון השפתיים, מומלץ לנקות את השפתיים באמצעות מי פנים, על מנת להסיר את שאריות המייק אפ אשר מקטין את שטח השפתיים וגם כדי שמריחת העפרון והשפתון תהיה קלה, חלקה וללא גושים ושאריות איפור. 


שדרגי את המראה הטבעי:

כבר הבנת שעיפרון שפתיים לא שמור רק לחובבות הצבע האדום. כדי לקבל מראה של שפתיים טבעיות, אבל מעט "משודרגות" יותר השתמשי בעיפרון בגוון השפתיים שלך. התחילי בתיחום עדין של השפתיים ואז טשטשי את התיחום בעזרת מברשת, או בעזרת האצבעות – לכיוון פנים השפתיים. השלימי את המראה בשכבה דקה של גלוס עדין ותיהני משפתיים טבעיות – אך כאלו שאי אפשר להתעלם מהן.

נסי את IDYLLIC, עיפרון שפתיים לפיגמנט עוצמתי במרקם סאטן עשיר לעיצוב ותיחום השפתיים. הוא מבוסס על נוסחה ייחודית המכילה פיגמנטים עשירים של צבע ותערובת של פולימרים, שמנים ממקור צמחי ושעוות טבעיות, המעניקים לשפתיים גימור סאטן וחוויית מריחה נוחה ונעימה במיוחד, יחד עם חומצות אמינו שפועלות להגברת הלחות ומיצוק העור.

 

IDYLLIC LIPLINER

 אידיליק הוא עפרון השפתיים בשבילך אם את מחפשת תיחום קל, נוח ועשיר במיוחד בפיגמנט עוצמתי

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו