ג'ייד מציגה את הסמקים החדשים בקולקציית IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

ג'ייד מציגה את הסמקים החדשים בקולקציית IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH

פורסם בתאריך 23-07-2023
ג'ייד מציגה את הסמקים החדשים בקולקציית IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH

על תפוחי הלחיים, על גשר האף, באזור עצמות הלחיים או על הרקות – סומק הוא ללא ספק מוצר הבסיס בכל תיק איפור שיכול לגרום לנו להיראות חיוניות, ערניות יותר, לחטב את תווי הפנים, לעדן אותן או פשוט לגרום לנו להיראות כאילו בילינו כמה שעות בשמש. כל מה שאת צריכה זו טכניקה פשוטה ואת הסומק המתאים. עם הגוונים החדשים והנכונים מקולקציית IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH תוכלי ליצור מראה שונה ומחמיא בכל פעם מחדש.

ג'ייד משיקה שלושה גוונים איקוניים חדשים אידיאליים לקיץ למראה בריא,

מודגש וחיוני, אשר מאיר את עור הפנים באופן מיידי. הגוונים מלאי פיגמנט, בעלי מרקם סאטן המתמזג בשלמות עם עור הפנים.

סומק איידיליק סופט סאטין בלאש ג'ייד

שלושת גווני הקיץ החדשים של ג'ייד אידילייק סופט סאטין בלאש.

 

שלושת הגוונים החדשים הפכו לוויראליים ונחטפו מהמדפים מרגע השקתם. יתרונם הגדול הוא שילוב מנצח של גוון מחמיא במיוחד למראה סמוק באופן טבעי, פיגמנט משמעותי, מרקם נוח למריחה, מארז ייחודי הכולל מראה אשר נוח לנשיאה ומחיר משתלם.

הגוונים החדשים הם:

  • IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH #45 CASHMERE ROSE – גוון קלאסי ואלגנטי באופיו, ורדרד חמים ורומנטי שמתאים לכל יום, טבעי מאוד ומשתלב עם כל מראה.
  • IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH #46 PACIFIC PINK – ורוד נועז ופלרטטני, בלתי נשכח ומסובב ראשים, בעל תת גוון קריר, מהמם ביופיו, למראה מודגש של עור סמוק.
  • IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH #47 SUNSET VIBES – ורוד חם, עמוק וחושני של גווני שקיעה קייצית שבהם השמש מלטפת לך את הלחיים ומשאירה גוון ייחודי ומחמיא. מצוין לחימום עור הפנים למראה שזוף ומואר באופן טבעי של "נשיקת שמש".

 

טיפים לשימוש נכון בסומק IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH:

  1. לפני הנחת הסומק, הסירי שאריות חומר עודפות ממברשת הסומק באמצעות תנועות טפיחה קלות, על מנת לבנות את הגוון בהדרגה למראה טבעי ככל שניתן על הלחיים.
  2. חשוב לטשטש את הסומק ככל שניתן להטמעה מושלמת עם העור ועל מנת להימנע ממראה של כתם על הפנים. עם קולקציית הסמקים של אידיליק הדבר קל במיוחד, מכיוון שהסומק הוא במרקם סאטן המתמזג בצורה נוחה במיוחד עם העור.
  3. למראה "נשיקת שמש" המבוקש, הניחי את הסומק על תפוחי הלחיים, על גשר האף וגם בצידי המצח וטשטשי היטב. למראה מונוכרומטי ניתן להשתמש בסומק גם כצללית עיניים להרמוניה מושלמת של עור הפנים.

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו