IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER קונסילר המעניק אור וזוהר – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER קונסילר המעניק אור וזוהר

פורסם בתאריך 30-10-2022
IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER קונסילר המעניק אור וזוהר

שימוש בקונסילר מאיר יכול להיות דרך נפלאה להענקת מראה בריא ועירני לפנים
ובו זמנית גם לטשטש פגמים וכהויות בעור.

הבונוס? הקונסילר המאיר החדש מבית ג'ייד ידאג לכך שאת העיגולים השחורים מסביב לעיניים תוכלי למחוק מיידית, תוך כדי הענקת אפקט זוהר לעור.

הוא מעניק כיסוי נפלא לקבלת גוון אחיד לעור הפנים ואף משפר את מראהו עם הזמן, תכונה ההופכת אותו למוצר שאי אפשר לוותר עליו בשגרת הטיפוח וכזה שמעניק לפנים מראה נינוח, בריא, עירני וזוהר.

 

ה -  IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER  הוא מוצר חובה מכיוון שיש לו מספר שימושים במוצר אחד: כיסוי, טשטוש פגמים, אחידות בגוון העור, הארה, הצללה וגם פיסול הפנים.

הוא מגיע בחמישה גוונים שונים, על מנת שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה.  מדובר בעט קונסילר בעל ספוגית רכה ונוחה לשימוש ומריחה קלה והוא עמיד בנוסף.

לעומת קונסילר רגיל שמיועד לכל אזור הפנים ואמור להיות בגוון המדויק לגוון העור שלנו וחשוב להקפיד על כך, קונסילר מאיר יכול להיות גם בגוון בהיר יותר מהגוון הטבעי שלנו על מנת להעניק את אותו אפקט של זוהר ומראה פנים מואר ועירני.

ה -  IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER בעל מרקם קליל ומכיל אבקות מחזירות אור בשילוב עם מרכיב טיפוח, הפועלות נגד כהויות, נפיחויות וסימני עייפות.

יש למרוח אותו באזורים הכהויות הרצויים ולטשטש בטפיחות קלות באמצעות האצבעות עד לקבלת מראה אחיד.

העור לאחר השימוש בו מרגיש רך, אחיד, חלק וקורן. 

 

 איידיליק קונסילר המעניק אור וזוהר

 

כדי למקסם את השימוש בקונסילר המאיר שהוא לחלוטין MUST HAVE, ישנם מספר טיפים וטריקים קלים ליישום. ניתן להשתמש במספר גוונים לצרכים שונים ובכך לנצל את כל יתרונות הקונסילר: 

 

  1. טשטוש פגמים ויצירת אחידות בגוון העור: לעור אחיד השתמשי בקונסילר בגוון הקרוב ביותר לגוון עורך. ניתן להניח על אזורים אדמומיים על הפנים, פצעונים, פיגמנטציה וכל נקודה אותה את מעוניינת לטשטש. כך העור יראה מאוזן, חף מפגמים ורמת הכיסוי תישאר קלילה. לשם כך הניחי את הקונסילר בתנועות משיכה מלמעלה למטה לאורך הפנים. על מקומות בעייתיים במיוחד ניתן לעבור שוב להנחת שכבה שניה ולטשטש בעדינות עם מברשת או עם ספוגית.

 

  1. יצירת הארות למראה זוהר ובריא: באמצעות גוון הבהיר מגוון עורך בטון אחד הניחי את הקונסילר מתחת לעיניים , לאורך גשר האף, על המצח סמוך לגבות ועל הסנטר. אלו אזורים בהם האור נוגע קודם ולכן מומלץ להדגיש אותם ולוודא שיהיו בהירים (אך לא חיוורים) ובאמצעות כך ליצור אפקט של בריאות, חיוניות ושל זוהר. צעד זה, במיוחד אם חוזרים עליו פעמיים, תורם לכיסוי מלא יותר ולמראה קצת יותר דרמטי של זוהר.

 

  1. הצללות לפיסול הפנים ולמראה חיוני ושזוף קלות: בחרי גוון הכהה בטון - שניים מגוון עורך. הניחי את הקונסילר מתחת לעצמות הלחיים , על המצח באזוריו החיצוניים סמוך לקו השיער, על צידי האף להצרתו ומתחת לסנטר למראה לסת מודגש יותר ולטשטוש "סנטר כפול". כך הפנים ייראו מסותתים ומפוסלים.

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו