סדרת בשמי אייקון של ג'ייד | בשמים לאישה ג'ייד – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

סדרת בשמי אייקון של ג'ייד

פורסם בתאריך 18-05-2022
בשמי אייקון לאישה

כל אישה והאייקון שלה : סדרת בשמי אייקון בניחוח וניל חושני, מאסק נוסטלגי או ורדי "תחרה צרפתית" ממכרים. 

רגע לפני החגים, בחרנו שלושה בשמים מומלצים לנשים, בשמים מובילים מתוך סדרת בשמי ICON המוכרים והאהובים מבית ג'ייד. לכל אחד מהבשמים עולם ניחוחות ייחודי המעניק חותם בלתי נשכח בהתאמה אישית לכל אישה.

בושם מאסק - ניחוח המאסק האהוב והמוכר המבטא נשיות רכה ומעודנת של אייקון מאסק אויל, ניחוח חושני, מסתורי ומפתה של אייקון ונילה בלאק או ניחוח אורבני אינטימי ומהפנט של אייקון פרנץ לייס. כל אישה והאייקון שלה....

ICON MUSK OIL – ניחוח צלול וקטיפתי כליטוף אוורירי של נוצה על העור.

בושם מומלץ לנשים שהפך לחותמן האישי של נשים רבות בישראל ובעולם, ניחוח אלגנטי ומרענן של מאסק לבן המייצג נשיות רכה וחושנית. אם יש בושם ג'ייד מזוהה עם המותג הרי שזה בושם אייקון מאסק אויל. ניחוח הבושם נפתח בפרץ רעננות של ורד לבן עם שילוב של פרחי יסמין המעוררים את החושים לצד נגיעות חמימות של שושנת העמקים ותמצית מסק יוקרתית אשר נחשפת במלוא הדרה ומעניקה לו חותם של נוכחות ממגנטת. הבושם מגיע גם כבושם על בסיס שמן, גרסה מרוכזת אשר הניחוח שלה נשאר על הגוף למשך שעות ארוכות.

 

ICON VANILLA BLACK -  נשיות מפתה המשלבת חושניות, רכות ומסתורין

אייקון ונילה בלאק הוא בושם מהפנט בעל הרכב תווים שופע ויוצא דופן. ניחוח עשיר של וניל חושני ומאסק המפלרטט עם תווים של ענבר, פולי טונקה ומגע עדין של סנדלווד עטוף בפרחי גרדניה, המעצימים את חושניותו העזה של הבושם ומשאירים שובל של ניחוח בלתי נשכח.

 

ICON FRENCH LACE - ניחוח על זמני לאישה האורבנית העכשווית.

בושם אינטימי וחושני המעורר את החושים בזכות הרכב תווים מתוחכם   היוצר דואליות מעניינת שנעה בין חשיפה לאינטימיות. שילוב של ניחוח הדרים מרענן , ורדי "תחרה צרפתית" ענוגים ואלגנטיים עם תווים עציים הסוחפים את החושים בניחוח חמים ומסעיר.

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו