זה הזמן לזהור: הסודות המקצועיים לפיסול הפנים | איפור ערב מושלם – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

זה הזמן לזהור: הסודות המקצועיים לפיסול הפנים

פורסם בתאריך 14-01-2022
איפור ערב

כולנו מכירות את התמונות האלו של המפורסמות – מצד אחד תמונה שבה נראית מישהי עם עיניים נפוחות, אף שמנמן ושפתיים דקות, ומהצד השני כוכבת קולנוע עם תווי פנים מושלמים – שפתיים גדולות, אף ישר ומראה זוהר ועוצר נשימה. לפעמים אנחנו מהנהנות בהבנה וחושבות לעצמנו "נו, בסדר – עוד אחת שעברה תחת סכן המנתחים או לפחות יד שאוחזת במזרק", רק כדי לראות את אותה הכוכבת יום למחרת במראה הרגיל והזרוק. נכון, יש כוכבות שאכן משנות את תווי הפנים שלהן עם עזרה כירורגית, אבל הרוב פשוט מפקידות את הפנים בידי מאפרים מוכשרים, כאלו שיודעים לפסל את הפנים וליצור במחי מברשת אשליה של אף יש וצר, עצמות לחיים בולטות, מצח קטן ואפילו גבות מורמות יותר – והחדשות הטובות: מדובר בטכניקה פשוטה של קונטור והארה שגם את יכולה לנסות, כל מה שצריך זה את המוצר המתאים.

רוצה להתחיל להצליל, להאיר ולפסל את תווי הפנים שלך כמו המפורסמות? יצרנו עבורך את המדריך המלא:


 GLOW FX: אפקט מודגש של הארה

מדובר ב - היילייטר רב תכליתי שמאפשר ליצור אשליה של עור פנים זוהר ו"להרים" את האזורים הגבוהים בפנים. כל מה שצריך הוא לרפרף בקלילות מעט מההילייטר מעל לעצמות הלחיים, על גשר האף, ובנגיעה בקשת הקופידון, וליהנות ממראה של אף ישר יותר, עצמות לחיים מחודדות ושפתיים בולטות יותר. רוצה ליצור מראה של איפור ערב עדין וסקסי? השתמשי בהיילייטר גם כצללית, והוסיפי אור לכל איפור עיניים, בין אם את אוהבת איפור עיניים מעודן או מעדיפה את הלוק הטבעי.


 ירין שחף מאפר העל, מדגים בסרטון קצר וקולע כיצד ליישם את הטיפים לשימוש נכון ב - GLOW FX HIGHLIGHTER במדריך המצולם הבא: 



EVERGLOW:  ערכת היילייטרים למראה זוהר במיוחד 

לפעמים גוון אחד של היילייטר זה פשוט לא מספיק. ערכת ההיילייטרים EVERGLOW כוללת 4 גוונים מרהיבים אשר נוצרו בהשראת אור הירח. כולם במרקם רך וקטיפתי, בשילוב חלקיקי פנינה בוהקים שלוכדים את האור ומעניקים לעיניים, לעצמות הלחיים ולגוף מראה מחוטב וקורן עם אפקט זוהר רב ממדי. את יכולה להשתמש בכל גוון בנפרד בהתאם למראה המועדף עליך – בין אם את רוצה לוק שזוף עם גוון ה – MOONLIGHT העמוק, או מראה של אלה יווניה מוזהבת עם גון ה – MOONSHINE. אבל השימוש הטוב ביותר לערכה הוא על ידי שילוב בין ארבעת הגוונים – מגוון מדהים של הארות בגוונים משתנים: הארה טבעית במרכז גשר האף, גוון מוזהב מעל העיניים והשפתיים, יצירת חיטוב וקונטור עם עצמות לחיים שזופות ומוארות ולחיים עם זוהר וורדרד, למראה בוהק עם גימור זוהר.

פלטת היילייטרים אברגלואו

פלטת היילייטרים אברגלואו בעלת נוסחה מועשרת בשמן שקדים מתוקים העוטף את העור ברכות ומאפשר מריחה אחידה ונוחה במיוחד וכן הטמעה מושלמת בעור.

EVERGLOW: היילייטר נוזלי עם ברק מרהיב

אל תיבהלי מהמרקם הנוזלי, מדובר במוצר פשוט במיוחד לשימוש וכזה שיכול לעשות טרנספורמציה באיפור שלך בלי להתאמץ. EVERGLOW הוא היילייטר במרקם קטיפה נוזלי עם ברק מרהיב שמיועד לחיטוב והדגשה של עצמות הלחיים ותווי הפנים בגוון שמפניה ניטרלי שמתאים לכל גווני העור. את יכולה להניח כמה טיפות באזורים הגבוהים של הפנים ולטשטש בקלילות בעזרת האצבעות, או, אם את רוצה איפור לאירוע ערב, ליצור לעצמך מייקאפ זוהר שמחליק את הפנים ונותן ברק חד פעמי. כל מה שצריך הוא להזליף טיפה או שתיים של ההיילייטר ולערבב עם המייקאפ האהוב עליך לפני השימוש.

פזית חורש, מאסטרית באיפור, מדגימה בסרטון הקצר הבא את הסודות המקצועיים של המאפרים לשימוש בהיילייטר הנוזלי אברגלואו:



EVERGLOW: היילייטר במרקם קטיפתי ורך

היילייטר עשיר בלחות לחיטוב והארת הפנים. אם העור שלך יבש יותר, או אם את פשוט אוהבת מראה של הארה טבעית ורכה שנראית כמו עור מושלם ומבריק, היילייטר EVERGLOW הוא בדיוק המוצר הנכון. מדובר בשימר במרקם קטיפתי ורך, באריזה חדשנית עם ספוגית מובנית שהופכת את תהליך ההארה לפשוט במיוחד, ועם זאת מאפשרת לך לקבל תוצאה מקצועית ומדויקת ברגע. כל מה שצריך הוא לטפוח כמה נגיעות מהשימר על האזורים הגבוהים בפנים ולטשטש בעדינות על ידי טפיחות קלות, בעזרת האצבעות. אפשרות נוספת לקבלת זוהר בלתי נשכח ומואר במיוחד היא להשתמש ב EVERGLOW כבסיס להיילייטר אבקתי – הניחי כמה נגיעות של בסיס נוזלי ומעליו רפרפי היילייטר באבקה, למראה בוהק ועמיד שאי אפשר להתעלם ממנו.

 

היילייטר עם ספוגית אברגלואו

 

 הנוסחה של היילייטר אברגלואו מועשרת בריכוז גבוה של פנינים זעירות ותערובות שמנים, המתמזגים עם עור הפנים בשלמות ומעניקים לו טאץ' של זוהר טבעי.

 

 

SPARKLES: ערכת היילייטרים לאפקט של זוהר קריסטלי

כשאנחנו רוצות קצת יותר מהשימר שלנו, ומחפשות את האחד שייצור מראה איפור ערב חגיגי ובוהק, הדרך הנכונה לפיסול הפנים היא לשלב בין כמה גוונים של זוהר. ערכת SPARKLES, שמגיעה באריזה נוצצת ומרגשת, מכילה שלושה גוונים פריזמתיים מועשרים במיקרו קריסטלים הלוכדים את קרני האור ומעניקים לעור גימור זוהר במיוחד עם אפקט רב ממדי. נכון, את יכולה להשתמש בכל גוון בנפרד, לרפרף מהוורוד על הלחיים, ליצור הארה קרירה ורכה מתחת לעצם הגבה עם הגוון הלבן ואפילו ליצור מראה מחוטב וטרופי בעזרת גוון הברונזה – אבל כדי לזהור באמת ערבבי בין שלושת הגוונים יחד, אפילו אם זה אומר להבריש את המברשת מעל לשלושתם עוד בתוך האריזה, לפני שאת מניחה אותם אל הפנים.

פלטת היילייטרים ספארקלס
נוסחת ערכת ההיילייטרים ספארקלס מכילה שמן חוחובה שעוטף את העור ברכות ומסייע בהגנה על עור הפנים

 

RICH & MOIST: טוש היילייטר במרקם קטיפתי

לא כל טושי ההיילייטר נוצרו שווים. RICH & MOIST הוא טוש ייחודי שמשלב בין כיסוי כהויות לבין מרקם קטיפתי זוהר במיוחד שמאפשר לך להשתמש לטובתך באור שנופל לך על הפנים. הטוש מתאים לכיסוי כהויות ואיפור נקודתי של אזורים מוצללים, ממש כמו קונסילר עם תוספת של זוהר, או להאיר את האזורים הגבוהים בפנים ממש כמו היילייטר רך וטבעי. רוצה לעבור ברגע מאיפור יומיומי לאיפור ערב סקסי? משיחה אחת מהטוש על גשר האף, כמה טפיחות מעל עצמות הלחיים ונגיעה עדינה על קשת הקופידון רגע לפני הנחת השפתון ייתנו לך מראה מואר ברגע.

ריץ' אנד מויסט היילייטר

טיפ מקצועי באמצעות היילייטר טוש ריץ' אנד מויסט למעבר פשוט ומהיר מאיפור יומיומי לאיפור ערב זוהר צרי הארות רכות וטבעיות על ידי משיחה עדינה מעל עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, על גשר האף ובקשת הקופידון.

 

STARSHINE: ערכת היילייטרים למראה חיוני ומחוטב

המארז העל זמני STARSHINE נועד על מנת לאפשר לך ליצור את כל סוגי ההארות שתרצי – ברגע. מדובר בערכת שימר קומפקטית שמשלבת בין שלושה גוונים הרמוניים במרקם משיי. השתמשי בהם להארה, כצללית ואפילו כדי להוסיף זוהר לאזור המחשוף – נסי גוון אחד או שלבי בין שלושתם יחד, כדי ללכוד את האור הטבעי וליצור מראה מחוטב וזוהר.

פלטת היילייטרים סטארשיין

 הנוסחה הייחודית של ערכת ההיילייטרים / שימרים סטארשיין מכילה אבקת משי למריחה אחידה ונוחה במיוחד יחד עם פנינים מחזירות אור בגווני ורוד, זהב ושמפניה

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו