GLOW FX קרם לילה עשיר לגוון עור אחיד, מואר ובעל זוהר טבעי – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

GLOW FX קרם לילה עשיר לגוון עור אחיד, מואר ובעל זוהר טבעי

פורסם בתאריך 18-08-2022
GLOW FX קרם לילה עשיר לגוון עור אחיד, מואר ובעל זוהר טבעי

GLOW FX EVEN SKIN TONE NIGHT CREAM
קרם לילה עשיר לגוון עור אחיד, מואר ובעל זוהר טבעי המותיר את העור רגוע מלחצי היומיום

אנו שומעים רבות את המשפט – בשביל מה צריך קרם לילה? אמנם קרם הלילה מרגיע ומעניק לחות לאחר יום ארוך, אך לעומת קרמי היום הייחודיות שלו היא שהוא מתרכז בבנייה מחדש של תאי העור ובכך הוא הופך למוצר חובה בשגרת הטיפוח. כשאת ישנה קרם הלילה שלך עובד בשבילך.

 

קרם הלילה GLOW FX פותח בהשראת המדע השוויצרי ומיוצר בשוויץ, מועשר בניאצינמיד B3 המגן על העור מפני איבוד לחות, משקם, מבהיר ומסייע לגוון אחיד של העור וממצק קמטוטים.  

כשאנו משתמשים באופן קבוע בקרם הלילה GLOW FX אנו ממריצים את תהליך יצירת הקולגן ובכך מסייעים לעור הפנים להראות מוצק וחיוני יותר וגמישות העור משתפרת באופן משמעותי.

 

קרם לילה עשיר לגוון עור אחיד וזוהר GLOW FX

גלואו אף אקס הנו קרם לילה יוקרתי בעל מרקם עשיר ומענג 

 

בזכות חוויית הטיפוח המפנקת:

GLOW FX הוא קרם לילה יוקרתי בעל אריזה מהודרת ומוזהבת ומרקם עשיר ומענג. הוא בעל גוון ורדרד וניחוח עדין ומרגיע אשר מעניק חוויית טיפוח משובחת וזוהרת. 

 

בזכות המדע:

הקרם פותח בשוויץ ומכיל את נוסחת ה-  Swiss Youth Complex: קומפלקס בלעדי המועשר בחומצה היאלורונית וניאצינמיד (B3) רכיב רב עוצמה המחדש את עור הפנים, תורם להבהרתו ומעניק לו גוון צח, אחיד ומחזיר לו את זוהרו הטבעי. קומפלקס המרכיבים הפעילים חודר לעור ומטעין אותו מחדש בלילה למראה קורן ביום.

ישנן 5 פעולות שנותנות אור לעור שקרם הלילה GLOW FX מספק:

  • הוא מחזק את העור בזכות המרכיבים העשירים שהוא מכיל
  • מבהיר את עור הפנים בזכות פפטיד טבעי ממקור צמחי אשר מפחית את ריכוז המלנין
  • מייצב וממצק
  • מטפל בקמטים
  • מרווה בלחות

 

בזכות התוצאות:

יש להשתמש בקרם מדי לילה לאחר שטיפת עור הפנים. מומלץ למרוח אותו על הפנים, הצוואר ואזור המחשוף בתנועות מעגליות כלפי מעלה על מנת לעסות את הקרם ולהטמיעו בעור.

הקרם משאיר מעין דוק – מעטה הגנה על פני העור אשר שומר על פעולת המרכיבים במהלך הלילה ומייעל אותם. להשלמת התהליך ועל מנת לקבל תוצאות אופטימליות יש חשיבות לניקוי העור בבוקר ולכן לפני תחילת שגרת הטיפוח היומית, יש לשטוף את הקרם.

התוצאה: עור זוהר וחלק יותר, רווי בלחות וקורן בגוון אחיד. כאשר מוסיפים לו את קרם היום בבוקר – מקבלים עור זוהר יותר וקורן.

 

בזכות סדרת הטיפוח האהובה והמבוקשת:

קרם הלילה החדש מצטרף לסדרת הטיפוח והאיפור GLOW FX אשר מעניקה תוצאות מיידיות ונראות לעין כבר מהשימוש הראשון, להענקת זוהר מרהיב, טשטוש פגמים, השבת חיוניות לעור הפנים וברק נעורים.

מרקם המוצרים בסדרה חלק כמשי, נספג בקלות בעור ומעניק לו מראה טבעי, רך וזוהר.

קולקציית הטיפוח GLOW FX כוללת קרם לחות לזוהר מרהיב, קרם עיניים קליל בעל אפקט מידי של זוהר וכעת גם קרם לילה עשיר לגוון עור אחיד ומואר וביחד הם מהווים שגרת טיפוח מלאה.

קולקציית האיפור של GLOW FX כוללת מארז מהודר המכיל שלושה מוצרים בפלטה אחת: הצללה, הארה וסומק ליצירת מראה איפור זוהר ורב מימדי וכן היילייטר מרהיב המכיל חלקי פנינה לאפקט מודגש של זוהר והארה.

 

סדרת גלואו אפקס סדרת האיפור והטיפוח גלואו אפ אקס

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו