תסתכלי לי בעיניים: הצללית הנכונה לתיק האיפור שלך – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

תסתכלי לי בעיניים: הצללית הנכונה לתיק האיפור שלך

פורסם בתאריך 02-01-2022
תסתכלי לי בעיניים: הצללית הנכונה לתיק האיפור שלך
צלליות עיניים הן ה-מוצר איפור שמאפשר לך להתבטא ולהראות את האישיות שלך. בין אם את אוהבת מראה טבעי ומונוכרומטי, מעדיפה איפור ערב דרמטי ומעושן או מתפרעת ומפתיעה עם צבעים מרגשים, איפור העיניים שלך יכול להפוך את המראה שלך ברגע, ולהפוך איפור יומיומי לאיפור ערב, ולוק עדין ורך למראה מתוחכם ומפתיע במחי מברשת. כל מה שאת צריכה זה פלטת צלליות וקצת אומץ, כי המטרה של איפור העיניים היא לאפשר לך להתבטא, ובעיקר ליהנות ולהפתיע, את הסביבה וגם את עצמך. וכדי לעזור לך לבחור את הפלטה הנכונה ביותר לתיק האיפור שלך, יצרנו עבורך את המדריך המלא:


2 SELFIE:

מארז הצלליות המוכר והאהוב SELFIE 2 שנמצא בכל תיק איפור מקצועי קיבל טוויסט מעודכן עם שמונה גוונים טרנדים שנעים מגווני בסיס בהירים, דרך גווני אדמה טבעיים שניתנים לבניה דרמטית ועד לצבעים עזים, עם זהב מנצנץ וגוון נחושת אדמדם וסקסי, כולם מאפשרים ליצור אינסוף שילובים, החל מעדינים ורכים, דרך מראה חתולי ועד למראה מעושן, דרמטי ונוצץ.

מארז צלליות עיניים SELFIE

טיפ מקצועי לשימוש בפלטת צלליות העיניים סלפי 2: השתמשי בגוונים בהירים להארת אזור עצמות הלחיים, אזור הגבות, או הקצה הפנימי של העין. בחרי בגוונים כהים להוספת עומק לעיניים.


FLAIR:

מארז FLAIR המפתיע כולל שמונה גוונים הרמוניים וזוהרים שנועדו לאפשר לך ליצור מראות איפור משתנים עם פלטה מונוכרומטית. המגוון נע בין חום שוקולד עמוק וסקסי, דרך זהב ורוז גולד מאופקים ועד לגווני בסיס עם גימורים משתנים. השילוב בין ארבעה גווני ניוד עמוקים שמאפשרים ליצור לוקים מתוחכמים ואלגנטיים לארבעה גוונים נוצצים וזוהרים הופך את הפלטה למאסט בכל תיק איפור, וכזו שלגמרי "סוגרת פינה" לפני היציאה מהבית – בין אם זה לפגישה עסקית או לאירוע מרגש.

פלטת צלליות עיניים FLAIR

פלטת פלליות העיניים פלייר בעלת נוסחה עשירה בשמן שקדים המסייע בטיפוח ובהגנה של אזור העיניים העדין וניתן להשתמש בצלליות יבשות או להרטיב אותן לקבלת גוון עמוק עז

 

 

VELVETEEN:

קולקציית צלליות VELVETEEN הפכה כבר מזמן לאחד המרכיבים המרכזיים של כל תיק איפור – מקצועי או לא. מדובר במארזי צלליות עיניים כשבכל אחד שילוב הרמוני ומדויק של תשעה גוונים בגימורים משתנים של מאט, מבריק, נוצץ ומטאלי. כל מארז נבחר בקפידה על מנת לאפשר אינסוף סגנונות איפור, כשכל הצלליות נועדו לעבוד כל אחת בנפרד, וכן להתערבב ולהשתלב ביחד – כולן מתמזגות באופן מושלם ומאפשרות משחק של ערבובים ומראות רב ממדיים. התאימי את הגוונים שמתאימים לך על פי מצב הרוח, האופי או צבע העיניים שלך, או שתעשי מה שעושים המאפרים המקצועיים ומשפיעני האיפור – והתצטיידי בכמה מארזים שיענו על כל צרכי איפור העיניים שלך.

מארז צלליות ולווטין

הגוונים ההרמוניים של מארזי צלליות העיניים ולווטין מאפשרים אינספור שילובים ויצירת שלל סגנונות איפור, החל ממראה רך וטבעי ועד למעושן וחושני

 

אן המאפרת הבינלאומית מדגימה מראה איפור המתאים לכל אירוע בעזרת מארז צלליות העיניים ולווטין מספר 45:

 

 

 

BASICS 2:

מי שאמר שבייסיק זה משעמם מעולם לא נתקל במארז הצלליות המדויק BASICS 2. מדובר בשילוב אידיאלי שמתאים לכל אישה שאוהבת איפור נקי ומתוחכם – בין אם מדובר באיפור יום טבעי ורך או באיפור ערב מעושן. תשעת גווני הניאו ניוד נעים משחור דרמטי שמאפשר ליצור הצללות או מראה של אייליינר על ידי הרטבה של מברשת זוויתית – למראה חתולי, דרך גווני שוקולד וקפה מעוררי תיאבון ועד לשלושה גווני בסיס בהירים ומדויקים – לבן חלבי, פודרה רכה וניוד רך ומעודן, כולם נוצרו עם פיגמנטים טהורים במרקם רך כמשי שמשתלבים בצורה מושלמת ומתאימים לכל גוון עור וצבע עיניים.

פלטת צלליות עיניים בייסיקס 2

מארז צלליות העיניים בייסיקס 2, האהוב על אומני איפור מקצועיים, מכיל ריכוז גבוה של פיגמנטים טהורים במרקם רך כמשי המשתלבים בצורה מושלמת.

 


SUNSATION:

המארז המוכר והאהוב SUNSATION גם על המאפרים כמו גם על המתאפרות הנועזות עוצב בהשראת חופשה טרופית – עם גווני חול ואדמה רגועים שמשלבים כחול ים עמוק, זוהר, מנצנץ ומלא פיגמנט וירוק בוהק בהשראת עצי דקל וצמחיה פראית. שילוב צבעים שכולו חלום טרופי מרגש ומלא חיים. זוהי ללא ספק הפלטה המושלמת לאישה שרוצה את הכל – איפור יום עדין ורך, משחק של גוונים ועומקים או זריקת צבע מפתיעה ובוהקת. והבונוס? הגוונים כולם עובדים גם עם מברשת רטובה, כך שכל מה שאת צריכה הוא להרטיב מעט מברשת זוויתית כדי ליצור מראה של אייליינר מנצנץ וטרנדי בגוון כחול או ירוק.

פלטת צלליות עיניים SUNSATION

טיפ מקצועי לשימוש בפלטת צלליות העיניים סאנסיישן: רוצה להשתמש בגווני הכחול והירוק הבוהקים בצורה מעודנת? הרטיבי מברשת זוויתית ושרטטי באמצעותה קו אייליינר בצבעי כחול וירוק נועזים!


VELVETEEN:

צללית קומפקטית בגימור מאט או מטאלי: לכל אחת יש את ה-צללית, אותו גוון שהיא לא יכולה בלעדיו, בין אם זהו גוון ניוד רך דוגמת ה-FRESH NUDE או ה- CAMPAGNE בגימור פנינה מטאלי שמוסיף זוהר והארה לכל מראה. VELVETEEN הוא  מארז של צללית יחידה במבחר של גוונים מדויקים בגימור מאט או מבריק, כולם באריזה קומפקטית עם מראה, לשימוש יבש או רטוב, שיוצר גוון עמוק ואינטנסיבי.

צללית עיניים בודדת VELVETEEN

המרקם העדין והנעים למגע של הצללית ולווטין מאפשר מריחה נוחה ואחידה, מתמזג באופן
מושלם עם העפעפיים ועמיד לאורך זמן

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו