ESSENTIALS TINTED RADIANCE PRIMER הסוד השמור למראה פוטושופ מושלם – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

ESSENTIALS TINTED RADIANCE PRIMER הסוד השמור למראה פוטושופ מושלם

פורסם בתאריך 18-09-2022
ESSENTIALS TINTED RADIANCE PRIMER הסוד השמור למראה פוטושופ מושלם

פריימר חדש למראה זוהר ומואר מצטרף לקולקציית הפריימרים ESSENTIALS של ג'ייד!

עד לאחרונה הפריימר היה הסוד השמור של המאפרים המקצועיים, אך בזכות משפיעני הרשת חובבי האיפור, הוא החל לקבל חשיפה ושימוש תדיר גם בקרב הקהל הרחב. סוד ההצלחה שלו הוא שכמו רוב הדברים בחיים, גם איפור שנראה טוב במיוחד דורש יסודות טובים וה - X FACTOR במקרה הזה הוא הפריימר. תפקידו להחליק את עור הפנים ולהפוך אותו לקנבס חלק ונטול פגמים. הוא מסייע בהענקת גוון אחיד ומכין את עור הפנים למריחת המייק אפ.

 

כאשר המייק אפ מונח על פריימר, הוא נראה טבעי יותר והפגמים כמו גם הנקבוביות מיטשטשים. הוא מונע מהמייק אפ להכנס לקמטוטים והאיפור כולו נראה בוהק יותר. הוא שומר על האיפור לאורך זמן, מונע מהמייק אפ לנזול או להיטשטש, שומר על גוון הברונזר במהלך שעות היום ואפילו על המראה הרענן של הסומק.

מי שמעוניינת להימנע מתחושה של איפור כבד או מעדיפה את המראה טבעי, תוכל תמיד לדלג על שלב המייק אפ ולמרוח רק את ה – ESSENTIALS TINTED RADIANCE PRIMER שיעניק כיסוי אחיד מספיק. 

 

ESSENTIALS פריימר מתקן גוון למראה זוהר של עור הפנים 

פריימר אסנשייל מתקן גוון למראה זוהר של עור הפנים

 

 

מראה זוהר ומואר:

לפעמים כל מה שאנחנו רוצות זה את אותו מראה בריא ורענן – עור שנראה טבעי, חלק ורווי בלחות ועם גוון מחמיא. כדי לקבל את המראה השתמשי ב – ESSENTIALS TINTED PRIMER. פריימר אידיאלי זה משמש לא רק כבסיס מושלם לאיפור, אלא גם מטפח את העור עם מרכיבים פעילים עשירים המחליקים, מזינים ומרווים את העור בלחות.

הוא מועשר בתערובת מרכיבים פעילים נוגדי חמצון הנשארים לאורך זמן, כגון חומצה היאלורונית, קולגן ימי, תמציות רימונים ופורצלן וכן ויטמיני C ו-E המעניקים לחות רב שכבתית ואלסטיות לעור. הוא מכיל פיגמנטים מיוחדים המצופים בחומצה פיטית ומועשר בפנינים ליצירת אפקט פוקוס רך המטשטש כהויות, אדמומיות ופגמים אחרים ומעניק מראה של עור חשוף וזוהר טבעי שאין דומה לו.

הנוסחה היעילה, המכילה 92% רכיבים טבעיים, פועלת כמו פילטר באינסטגרם, כך שלמעשה, הפריימר הוא המקביל העולמי באיפור לעריכה בפוטושופ.

ניתן למרוח אותו על כל הפנים, הצוואר והמחשוף. את הפריימר מניחים אחרי קרם הלחות ולאחר שהוא מתקבע, ממשיכים בהנחת האיפור. אין כמותו להענקת מראה זוהר מהמם. הוא גורם לכל השכבות מעליו להיראות ולהרגיש נפלא והוא תורם לשמירה על רמת הלחות ולהשבת מראה זוהר, רך וגמיש לעור.

 

יתרונות ה – ESSENTIALS TINTED PRIMER:

  • מתאים לכל סוגי העור
  • בעל מרקם קליל, נספג בקלות
  • ניתן לשימוש בפני עצמו להענקת מראה חלק וגוון אחיד
  • יכול לשמש בסיס מושלם למייק אפ ולאיפור שיבוא מעליו - מקבע את האיפור ומסייע בעמידותו
  • משפר את עמידות האיפור ויוצר מחסום בין המייק אפ לבין השומן העודף שהעור מייצר
  • מטשטש כהויות, אדמומיות ופגמים אחרים
  • מזין ומרווה את העור בלחות
  • תורם לגמישות העור
  • מעניק מראה זוהר, חלק, בריא וקורן

 

ESSENTIALS פריימרים 

הפריימרים אסנשייל של ג'ייד המעניקים מראה מט או זוהר, מחליקים נקבוביות ויוצרים בסיס מושלם לאיפור עמיד יותר שנראה טבעי, רענן ובוהק במשך כל היום.   

 

 

קולקציית הפריימרים של ג'ייד כוללת את:

 

 

 

  • התוספת החדשה והמשדרגתESSENTIALS TINTED RADIANCE PRIMER פריימר מתקן גוון עם פיגמנט צבע עדין המסייע ביצירת גוון עור אחיד ומעניק לו מראה חלק וזוהר.

 

ESSENTIALS פריימר מתקן גוון למראה זוהר של עור הפנים 

פריימר אסנשייל עם פיגמנט צבע עדין המסייע ליצירת גוון עור אחיד ומעניק מראה חלק וזוהר.

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו