עושים סדר במגירת מברשות האיפור – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

עושים סדר במגירת מברשות האיפור

פורסם בתאריך 10-03-2022
מברשות איפור ג'ייד

מה את צריכה בשביל שהאיפור שלך ייראה כמו של הכוכבות ההוליוודיות? ובכן, שגרת טיפוח טובה בתור התחלה, כי עור פנים טוב הוא הבסיס לאיפור שלך. מוצרי איפור איכותיים שמתאימים לגוון העור הם מאסט, טכניקה טובה היא בונוס – אבל יש עוד מוצרים שלפעמים אנחנו נוטות לשכוח, ויכולים להפוך את האיפור שלנו לטבעי, בוהק ובעיקר יפה יותר: המברשות שאיתן אנחנו מניחות את האיפור. מברשת איכותית ונכונה היא מה שיגרום לטשטוש של צלליות או הקונטור שלך להיראות טבעי ומושלם, תגרום למייקאפ להיראות כמו עור שני ותאפשר לפודרה, לסומק או להיילייטר להתמזג עם העור. 

 

מברשת למייקאפ:

מברשת מייקאפ מאפשרת לך לעבוד בצירה קלילה ואוורירית יותר מאשר ספוגית, ועם זאת, את יכולה בקלות לבנות את הכיסוי מקליל וטבעי לחלוטין לכיסוי מלא ומושלם.

FOUNDATION AND BLUSH BRUSH #12: מברשת איפור מקצועית עם סיבים רכים ונעימים, לשימוש נוח ונעים ופיזור יעיל של מוצרי איפור על בסיס קרם או אבקה, אידאלית לתיחום מדויק ולפיזור אחיד, לתוצאה מקצועית ולגימור מושלם.

FOUNDATION BRUSH: מברשת מייק אפ למריחה מושלמת של מייקאפ נוזלי או מוצק. העיצוב הייחודי כולל ראש מעוגל וידית עץ קלה שמאפשרים פיזור אחיד של המייק אפ על העור למראה חלק.

 

FOUNDATION BRUSH

 

טיפ לשימוש במברשת המייק אפ: טבלי את קצה המברשת במייק אפ והניחי על הפנים בתנועות משיכה עדינות. ניתן להשתמש במברשת גם להנחת קרמים ומסכות לפנים.

 

מברשת לסומק, ברונזר והצללה:

בין אם את מניחה את הסומק על תפוחי הלחיים או על כל עצם הלחי, מעדיפה פיסול פנים מעודן או דרמטי, או חובבת ברונזר למראה שזוף – את זקוקה למברשת גדולה שתאפשר לך להניח את המוצרים בצורה אחידה ופשוטה, ולטשטש את הברונזר, הסומק והקונטור למראה טבעי של עור שני, בלי ליצור כתמים.

BLUSH BRUSH #02: מברשת מקצועית עם ראש ארגונומי גדול וזוויתי לתיחום, פיסול והדגשת עצמות הלחיים, מאפשרת פיזור אחיד ומדויק, מיזוג מושלם עם העור ומראה טבעי ורך.

KABUKI BRUSH: מברשת קבוקי רב תכליתית עם מבנה מעוגל וצפוף, מושלמת לתיק האיפור שאיתו את יוצאת מהבית בזכות המבנה הקטן והקומפקטי, ומתאימה לפידור העור וליצירת הצללות.

 

מברשת סומק

 טיפ לשימוש במברשת הסומק: הניחי את הסומק באמצעות המברשת בתנועות סיבוביות להדגשת הלחיים. המברשת מצוינת גם להצללות הפנים בזכות המבנה הזוויתי שלה, שמאפשר הנחה מדויקת על עצמות הלחיים. 


מברשת לפודרה:

כדי לקבע את האיפור בצורה אחידה וליצור מראה של עור מושלם בגימור קטיפתי ועדין, כמו גם למנוע הברקה וטשטוש האיפור, ניתן לפדר את הפנים בעזרת מברשת. כל מה שצריך הוא לרפרף בקלילות באזורים שדורשים פידור, כמו אזור ה- T (המצח, גשר וצידי האף, והסנטר).

POWDER BRUSH #01: מברשת בעלת מבנה ראש גדול וייחודי המאפשר פיזור מושלם של פודרה דחוסה, פודרה בתפזורת או אבקת ברונזה. מפזרת את החומר בקלות ובאחידות על עור הפנים למראה אחיד וקיבוע מושלם.

BLUSH BRONZER AND POWDER BRUSH: מברשת קומפקטית עם ראש גדול וסיבים רכים וטבעיים למריחה קלה ולמראה איפור טבעי ורך. מתאימה להנחת פודרה כמו גם ליצירת הצללות.

 

מברשת פודרה סומק והצללות

 

טיפ לשימוש במברשת הקומפקטית: בזכות הסיבים הרכים והטבעיים של המברשת וכן המבנה הרחב שלה, השימוש בה הוא רב תכליתי והמריחה קלה ונוחה. ניתן להשתמש בה להנחת סומק עדין על עצמות הלחיים, חימום כל הפנים באמצעות ברונזר ואף להנחת פודרה לקיבוע האיפור כולו. 

 

 

מברשת צלליות:

את יכולה להניח צללית באינספור דרכים – ליצור מראה מעושן ורך בגוונים כהים או טבעיים, לרכז את ההצללות בצידי העיניים למראה מלוכסן ודרמטי או ליצור מראה חתולי ודמוי אייליינר מטושטש, עם מברשת זוויתית. כדי ליצור מגוון מושלם בתיק האיפור תצטרכי מברשת אחת גדולה עם סיבים לא צפופים, להצללות "גדולות" על כל שטח העין, מברשת או שתיים קטנות יותר – להצללות וטשטוש הצלליות בצורה נקודתית, אחת שטוחה – להנחת נוחה ויעילה של צלליות בתפזורת או צלליות קרם, ומברשת אחת לפחות בעלת ראש זוויתי וחד, לשרטוט קו ישר במראה של אייליינר אותו תוכלי לטשטש, או לשימוש מתחת לקו הריסים התחתון.

BLENDING SHADOW BRUSH #05: מברשת בעלת ראש מעוגל לטשטוש, הנחה ומיזוג הגוונים של הצלליות.

EYESHADOW BRUSH #4: מברשת מקצועית ורכה הכוללת קצוות משופעים להנחת צלליות על כל העין בצורה מדויקת ללא מאמץ.

 EYESHADOW BRUSH #11: מברשת שטוחה ועגולה עם סיבים סינטטיים רכים ואיכותיים שמתאימים לשימוש עם מוצרי קרם או אבקה, להנחת צלליות ולמיזוג גוונים, בעלת צורה וגודל שמתאימים בצורה מדויקת לקווי מתאר העפעף, כמו גם מריחה מהירה על פני כל שטח העפעף ועצם הגבה.

ANGLED EYE DEFINER BRUSH #09: מברשת זוויתית שמתאימה לתיחום איליינר, שרטוט צללית מתחת לקו הריסים התחתון כמו גם לעיצוב הגבות והצללה.

 

מברשת צלליות עיניים

 

טיפ לשימוש במברשת הצלליות: להנחת הצללית לחצי עם המברשת את החומר בעדינות על העפעף וקבעי את הצללית. בהתאם לשימושים השונים של המברשת, משתנה הלחץ המופעל עליה: להנחת הצללית - לחץ בינוני ולטשטוש לחץ עדין מאוד כנגד עפעף העין. 
 

מברשת היילייטר:

כשמדובר בהיילייטר – פחות זה בהחלט יותר, והדרך הטובה היותר להניח אותו היא בשלבים, כאשר מתחילים מנגיעה עדינה ומוסיפים על פי הצורך. 

HIGHLIGHTS BRUSH #14: מברשת לפיזור של היילייטר, פודרה וברונזר. המברשת מעוצבת בצורת מניפה שטוחה וגדולה, משלבת סיבים סינתטיים וטבעיים ומיועדת להנחה רכה של מוצרי איפור על בסיס אבקה, כמו גם לטשטוש ולהסרת עודפי אבקה.

 

מברשת היילייטר

 טיפ לשימוש במברשת היילייטר: מברשות המניפה הן הטובות ביותר להנחת היילייטר ,הן מאפשרות פיזור עדין ורך במיוחד ולא יוצרות "כתמים" של הארה על הפנים.

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו