את גורמת לנו להסמיק: המדריך המלא לבחירת הסומק הנכון – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

את גורמת לנו להסמיק: המדריך המלא לבחירת הסומק הנכון

פורסם בתאריך 06-01-2022
ברונזר וסומק למראה טבעי
על תפוחי הלחיים, מתחת לעצם הלחי או מעליה, בצידי הפנים או על גשר האף – סומק, ברונזר ושימר הם ללא ספק מוצרי הבסיס בכל תיק איפור – אלו שיכולים לגרום לנו להיראות מוארות וערניות יותר, לחטב את תווי הפנים, לעדן אותן או פשוט לגרום לנו להיראות כאילו בילינו כמה שעות בשמש. לא משנה מה המטרה שלך, כל מה שאת צריכה הוא הסומק הנכון וטכניקה פשוטה, כדי ליצור מראה שונה בכל פעם מחדש.
אבל באיזה סומק, ברונזר או היילייטר לבחור, ובאיזה טכניקה להשתמש? אנחנו כאן כדי לעשות לך סדר:

מדריך הסמקים של ג'ייד
 מדריך הסמקים שלנו כאן כדי לעזור לך לעשות סדר


חיטוב והארה: GLOW FX – מארז מהודר המכיל ברונזר סומק והיילייטר

מדובר במארז קומפקטי המשלב בין סומק/ ברונזר בגוון טבעי לבין שימר בוהק המיועד להארת האזורים הגבוהים בפנים ויצירת מראה קורן וזוהר. לחיטוב תווי הפנים השתמשי קודם בגווני ברונזר טבעיים מתוך סט האיפור, והדגישי את האזורים ה"נמוכים" – כמו השקע שמתחת לעצמות הלחיים וקו החיבור בין המצח לשיער. טשטשי בעדינות למראה מחוטב ו"חד" יותר. על מנת ליצור הארה השתמשי בשימר העדין, והניחי אותו דווקא באזורים הגבוהים של הפנים – מעל עצמות הלחיים, על גשר האף ואפילו מתחת לעצם הגבה. מזגי בין שני הגוונים בעדינות, למראה טבעי אך זוהר.

מעדיפה לוק סמוק יותר? במקרה הזה תבחרי בגווני הסומק הוורדרדים, והניחי אותם בתנועה רכה, בעזרת מברשת גדולה, מעל עצם הלחי, בחלק שקרוב יותר לאף, או בתפוחי הלחיים. השלימי את המראה עם רפרוף של היילייטר בחלק החיצוני של עצמת הלחיים.

 נאור הרמי, מאפר העל, יצר טוטאל לוק מושלם בעזרת GLOW FX טריו ברונזר סומק והיילייטר ליצירת מראה איפור זוהר ורב מימדי

 

מראה שזוף ומואר: IDYLLIC – אבקת ברונזה בגימור מאט או פנינתי

מדובר בסומק קלאסי במרקם סאטן להדגשת תווי הפנים ויצירת מראה שזוף ברגע. הסומק מגיע בגימור מאט טבעי שמתמזג בצורה מושלמת עם עור הפנים למראה שזוף אלגנטי, או בגימור קורן, פנינתי ועשיר, למראה חיוני וחגיגי.

לקבלת לוק שזוף, השתמשי במברשת המצורפת העברי איתה בעדינות בצידי הפנים, מהחלק החיצוני של המצח, דרך עצם הגבה ועד לקו הסנטר, במשיכה המזכירה את הספרה – 3. טשטשי בעדינות עד להתמזגות מושלמת של אבקת המשי ותתכונני למחמאות. 

סומק אידיליק אדמה אינדיאנית
 סומק (אדמה אינדיאנית) במרקם סאטן לחיטוב והדגשת עצמות הלחיים אשר מכיל אבקת משי המאפשרת מריחה נוחה ואחידה למראה טבעי.

 

מראה סמוק ורענן: IDYLLIC – סומק במרקם משי עדין

הסומק העדין מגיע במבחר גוונים טבעיים במרקם משי המיועדים להדגשת עצמות ותפוחי הלחיים ויצירת מראה טבעי ובריא – החל ממראה "הייתי בשמש" נטול דאגות ועד להסמקה רכה ופלרטטנית עם לחיים שבהן רמז וורדרד. לקבל מראה של "נשיקת שמש" השתמשי במברשת הסומק ועברי בתנועות הברשה מלמעלה למטה, על כל עצם הלחי, למראה חיוני שנראה כאילו קרני השמש ליטפו לך את הלחיים. הניחי כמה הברשות גם במרכז גשר האף. ללוק מעודן יותר, חייכי חיוך רחב, טפחי כמה נגיעות במרכז תפוחי הלחיים, וטשטשי למיזוג מושלם. 

סומק אידיליק
סומק אידיליק מועשר בוויטמינים C ו-E השומרים על רעננות העור, מסייעים בנטרול הזיהום הסביבתי ובהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים.

 

אינסוף אפשרויות 2 SELFIE – מארז הכולל שני גוני סומק והיילייטר

הטריו המנצח שנמצא בכל תיק איפור מקצועי, המגיע במהדורה מוגבלת, מכיל שני גוונים של סומק והיילייטר פנינתי בוהק.

שלושת הגוונים, שנבחרו בקפידה על מנת שישלימו אחד את השני בצורה מושלמת, מאפשרים יצירת כל מראה שתחפצי בו, עם גוונים אוניברסליים שמחמיאים לכל גווני העור. השתמשי בכל גוון בפני עצמו, להדגשת וחיטוב עצמות הלחיים בברונזר בגימור מאט, הוסיפי נגיעות של זוהר על עצמות הלחיים ויתר האזורים הגבוהים של הפנים, שלבי את גוון הביניים למיזוג מושלם ויצירות מראה קורן ורב מימדי. בנוסף, אם תרצי ליצור איפור ערב סקסי ומונוכרומטי – השתמשי בגוון הכהה בקפל העין, ליצירת עומק, והשלימי עם כמה נגיעות של שימר בזויות העיניים הפנימיות ומתחת לעצם הגבה – למראה מתוחכם ובלתי נשכח.

סומק סלפי מארז טריו
סלפי מארז טריו המורכב משני גוונים של סומק והיילייטר אחד ליצירת מראה בגימור מט עד מבריק בפעולה אחת.

ירין שחף מאפר העל, מדגים בסרטון קצר וקולע כיצד ליישם את הטיפים לשימוש נכון ב - SELFIE 2 במדריך המצולם הבא:

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו