לשבור שגרה: איפור זוהר וחתולי בחמישה שלבים פשוטים – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

לשבור שגרה: איפור זוהר וחתולי בחמישה שלבים פשוטים

פורסם בתאריך 03-02-2020
אייליינר איפור

יש לך אירוע חשוב ושוב את מתפתה ליצור את אותו מראה איפור שאת עושה בכל פעם מחדש? תרענני את שגרת האיפור שלך באיפור נוצץ ודרמטי עם טוויסט חתולי

כשאנחנו מתכוננות לאירוע אנחנו בדרך כלל נמשכות לעבר מראה האיפור הקבוע שלנו - אייליינר או מראה מעושן בגוונים טבעיים למתורגלות, אותו שפתון בוהק שהתרגלנו אליו או צללית כהה שאוטוטו נגמרת מרוב שימוש. וכך יוצא שאנחנו נראות אותו הדבר בכל פעם, בין אם מדובר באירוע משפחתי, כנס של העבודה או סתם יציאה עם חברות למסעדה.

שגרת איפור היא דבר מצוין, את יודעת מה עובד עבורך ומה מחמיא לך, מתאפרת ביעילות ובמהירות ובעיקר מרגישה יפה בכל פעם שאת מסיימת להתארגן מול המראה. אבל שגרת איפור, ממש כמו כל שגרה, צריכה להישבר מדי פעם אחרת היא הופכת למשעממת. ולכן תמיד כדאי לנסות מראות חדשים ומרעננים שיגרמו לך להרגיש ייחודית ולחייך בהפתעה בכל פעם שתעברי מול מראה.

בדיוק בשביל זה יצרנו עבורך מראה איפור סקסי וטרנדי שמשחק בין המעושן לחתולי ובין המאופק לזוהר, לוק שמחמיא לכל צורה וצבע של עיניים וכזה שיתאים לאירוע שאת רוצה להרגיש בו הכי יפה בעולם.

והחלק הטוב ביותר – את יכולה לייצר אותו בעזרת שלושה מוצרים ושישה שלבים פשוטים:

1. השתמשי בפלטת צלליות VELVETEEN - SPICE RACK 49: מארז צלליות עם תשעה גווים בהשראת תבלינים צבעוניים ומפתים, שמכניסים טעם וצבע לחיים בגימורים משתנים של מאט, סאטן, מטאלי ושימר עדין. התחילי עם צללית בגוון חום אדמדם (1) אותה תרפרפי בתנועה של "הלוך וחזור" בשקע העין. כדי ליצור מראה מעושן שמתמזג בטבעיות השתמשי במברשת בינונית ולא צפופה בעלת קצה מעוגל

2. הניחי צללית בגוון אדמה (2) על גלגל העין וטשטשי את המעבר בינה לבין הצללית הראשונה

3. בעזרת מברשת קונסילר, הניחי בתנועת טפיחה עדינה קונסילר על גלגל העין וציירי "חצי עיגול".

4. אל תמתיני לייבוש מלא של הקונסילר אלא טפחי צללית בגוון פנינה מטאלי (3) יחד עם צללית בגוון שוקולד חלב מטאלית (4) במרכז גלגל העין, מעל לקונסילר. העובדה שהקונסילר לא יבש לחלוטין הופכת אותו לבסיס מושלם ואת האיפור לעמיד במיוחד.

5. שרטטי קו אייליינר חתולי ודרמטי. אם את עדיין לא מיומנת, נסי לחלק את השרטוט לשלושה חלקים – התחילי בזווית הפנימית של העין ושרטטי קו קרוב לריסים, לאחר מכן שרטטי את ה"זנב" – החלק החיצוני של האייליינר. לאחר שרטוט שני החלקים חברי אותם בתנועה אחת לקו אחד יחיד.

השלימי את המראה עם כמה שכבות של מסקרה EXTREMITY החדשה והמעבה ואל תשכחי להדגיש גם את הגבות!

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו