איפור זוהר בחמישה שלבים: מראה "הילה" מעושן ומוזהב – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

איפור זוהר בחמישה שלבים: מראה "הילה" מעושן ומוזהב

פורסם בתאריך 15-10-2019
קונסילר עיניים ג'ייד

פלטת הצלליות THE GOLDEN GLOW הופכת את מראה ה"הילה" הטרנדי והמתוחכם לפשוט במיוחד

פלטות צלליות הן אחד מפריטי המאסט בכל תיק איפור. הן קומפקטיות, נוחות, מכילות אינסוף אפשרויות איפור, והעובדה שכל הצבעים בפלטה נועדו לעבוד יחד מאפשרת לכל אחת ליצור בדיוק את המראה שהיא אוהבת מבלי לבזבז זמן על חיפוש גוונים ומרקמים משלימים.

מארז הצלליות וולווטין 48 THE GOLDEN GLOW הוא בדיוק פלטת הבסיס הניטראלית שמתאימה לכל גווני העור וצבעי העיניים. הפלטה מציגה 9 צלליות קרמיות עשירות בפיגמנט שמתמזגות באופן מושלם על העפעף, הגוונים ההרמוניים והטבעיים יוצרים אינסוף שילובים חושניים, עשירים ודרמטיים, ועם זאת קלאסיים ועל זמניים. המארז הקומפקטי מכיל מראה וסגירה מגנטית, לנשיאה בתיק ושדרוג האיפור במהלך היום והלילה.

אחד ממראות האיפור האהוב על הכוכבות ההוליוודיות הוא מראה "הילה" מעושן שמשחק בין חום שוקולדי עמוק לניצוץ מוזהב ופלרטטני. המראה אמנם נראה מתוחכם ואלגנטי, אך בפועל כל אחת יכולה ליצור אותו בחמישה שלבים פשוטים:  

1. מתחילים בהנחת קונסילר קרמי או צללית בסיס (1) על כל שטח העפעף. בעזרת מברשת שטוחה טופחים צללית בסיס בגוון מוקה מטאלי (2) על כל השטח גלגל העין ומטשטשים עד למיזוג מושלם עם הקונסילר.

2. יוצרים "הילה" בגוון שוקולד חלב (3) בעזרת מברשת טשטוש בעלת ראש מעוגל. מצמידים את המברשת תחילה לזווית העין החיצונית ועוברים בתנועה רכה ימינה ושמאלה בשקע העין, עד לקבלת מראה מעושן.

3. על מנת ליצור מסגרת מעושנת, עוברים עם המברשת טבולה בגוון השוקולד חלב (3) מתחת לקו הריסים התחתון.

4. מוסיפים "נקודות אור" בגוון פנינה מטאלי (4) בזווית העין הפנימית בעזרת האצבעות.

5. מסיימים עם כמה שכבות של מסקרה שחורה.

 

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו