על זה לא חשבת: עשרה טריקים פשוטים שיגרמו לאיפור שלך להראות טוב – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

10 טריקים ששדרגו את מראה האיפור שלך

פורסם בתאריך 25-06-2019
10 טריקים לאיפור
באינטרנט הם נקראים HACKS: שיטות, טריקים וקיצורי דרך בעזרת מוצרים שיש לכל אחת.
אנחנו לקחנו שני מוצרים מובילים והשתמשנו בהם באופן קצת אחר, כדי לשדרג את שגרת האיפור שלך

לכל חובבת איפור תמיד יש כמה טריקים וטיפים שימושיים שהיא אוהבת. באינטרנט הם נקראים HACKS - שיטות, טריקים וקיצורי דרך בעזרת מוצרים שיש לכל אחת, שמשמשים אותנו למשהו אחר לגמרי.
הפעם החלטנו לעשות בשבילך את רשימת ה- HACKS השווים ביותר שתוכלי לעשות עם שני מוצרים של ג'ייד -
מייקאפ LONGEVITY SECOND SKIN FOUNDATION מייק אפ עמיד במרקם טבעי של עור שני וגימור מאט, ופודרה LONGEVITY SECOND SKIN PRESSED POWDER פודרה דחוסה עמידה במיוחד בגימור מאט.

זה נכון שהמייקאפ יכול לשמש אותך לכיסוי יומיומי והפודרה מקבעת את האיפור ונותנת לו מראה חלק ומושלם, אבל מסתבר שזה ממש לא השימוש היחיד למוצרים האלו. אם גם את אוהבת טיפים שיגרמו לשגרת האיפור שלך להראות טוב יותר, כדאי לך לקרוא את הרשימה הבאה:

1. נתקעת עם מייקאפ בהיר או כהה מדי? השתמשי בו לקונטורינג אם יש לך מייקאפ בגוון אחד בהיר או כהה מהגוון שלך (למשל כזה שנשאר לך מהקיץ) הוא יכול להחליף בקלות ערכת קונטוריניג ייעודית. השתמשי במברשת או באצבע, טפחי כמה נקודות מתחת לעצם הלחי או בצידי האף וטשטשי עד למראה של הצללה עדינה. 

2. רוצה מראה קורן ובריא? ערבבי את מייק אפ LONGEVITY . עם כמה טיפות שימר נוזלי EVERGLOW LIQUID HIGHLIGHTER לפני השימוש והניחי כרגיל.

3. לא מוצאת את השימר שלך? את יכולה ליצור שימר נוזלי וייחודי אם תערבבי בין צללית אבקה נוצצת לטיפת מייקאפ. הניחי את השימר החדש שלך במקומות הגבוהים של הפנים כמו כל שימר רגיל.

4. ממהרת? לא בכל יום יש לנו זמן להניח קרם לחות, פריימר ומעליו מייקאפ. את יכולה ליצור בקלות מייקאפ קליל במרקם שמזכיר קרם BB -, פשוט ערבבי בין ה- LONGEVITY לכמות נכבדת של קרם לחות ותמרחי בעזרת האצבעות, לכיסוי קליל ונעים שלא דורש יותר מדקת עבודה.

5. רוצה לשמור על השפתון שלך? פודרת LONGEVITY מקבעת את האיפור ושומרת עליו במהלך כל היום, ובעזרת הטריק הזה היא תשמור גם על השפתון שלך: משחי שכבה מהשפתון האהוב עלייך, הצמידי אליו נייר טישו דק ותטפחי עם הפודרה מעל לנייר הטישו - הפעולה תקבע את השפתון מבלי לפגוע במראה שלו.

6. סובלת מעור שומני במיוחד? אם את רגילה שהמייקאפ שלך מתחיל להבריק ולהראות שומני כבר לקראת הצהריים נסי את הטריק הזה - פדרי את הפנים לפני הנחת המייקאפ, תני לה להיספג והמשיכי עם שגרת האיפור הרגילה שלך- מעל לפודרה הניחי מייקאפ וקבעי בשכבה נוספת של פודרה. זה יעזור לך לשמור על מראה מאט לאורך שעות ארוכות.

7. פתחת את העיניים לפני שהאייליינר הספיק להתייבש והוא לכלך את העיניים? פדרי את העפעפיים לפני הנחת אייליינר, זה ישמור עליו במקום וימנע מריחה גם אם תפתחי את העיניים לפני שהוא מספיק להתייבש.

8. רוצה להפוך את השפתון האהוב עלייך למאט? פדרי אותו עם פודרת ה-LONGEVITY השקופה. הפעולה תשמור על הצבע אבל תהפוך את הגימור למאט.

9. שמת יותר מדי ברונזר או סומק ואת לא מצליחה להסיר אותם? את לא צריכה להרוס את המראה עם מסיר איפור, נסי לטשטש את טעויות האיפור שלך בעזרת מברשת טבולה בפודרה, טריק אהוב במיוחד על מאפרים שיעזור לך לתקן טעויות.

10. הצללית שלך כהה מדי? גם במקרה הזה את לא צריכה מסיר איפור, מברשת קטנה טבולה בפודרה תעזור לך לטשטש ולהבהיר את הצללית הכהה.

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו