קולקציית חורף 2019 - THE GOLDEN GLOW LOOK – ג'ייד | מותג האיפור, הטיפוח והבישום

סל קניות

לתשלום מאובטח X

קולקציית חורף 2019 - THE GOLDEN GLOW LOOK

פורסם בתאריך 25-11-2019
פלטת צלליות לעיניים
מראה החורף הזוהר של ג'ייד שואב השראה ממראות הוט - קוטור שמשחקים בין זוהר אלגנטי לדרמה חסרת מעצורים ויוצרים לוקים חדשניים והרמוניים בצורה מפתיעה. אחרי שנים בהן שלטו גווני הניוד יחד עם צבעוניות בוהקת של אדום וורוד, הזהב חוזר למרכז הבמה. העונה הוא מעודכן ומעודן יותר ונהנה ממשחק של ניגודים אלגנטיים וזוהר מטאלי חושני שתופס את המבט אבל לא משתלט על המראה.

החורף הקרוב  זוהר, מתוחכם עם שילוב מפתיע של מרקמים, טקסטורות וגימורים שמשתלבים יחד, למגוון מראות איפור חד פעמיים. העונה, המפתח הוא בשילובים, לא רק מראה איפור מאט או מבריק, אלא משחק של גוונים וטקסטורות שיוצר מראה מעניין, מפתיע ורב מימדי. עיניים דרמטיות עם ברק מטאלי חושני, אל מול עור פנים קטיפתי ושפתיים מבריקות וזוהרות, לצד מניפת ריסים דרמטית. תוכלי לשלב בין מרקמים, כמו הברקה מטאלית, נוצצת או זוהרת ולשלב בין גימורים למראה מתוחכם וחד פעמי.  


קולקציית  THE GOLDEN GLOW נבנתה במטרה לאפשר משחק בין מראה מאופק למעודן, ובין בוהק לניוד. בעזרת פלטת צלליות אוניברסלית, המתאימה לכל גווני העור וצבעי העיניים ומאפשרת ליצור אינסוף שילובים עשירים ודרמטיים, ועם זאת, קלאסיים ועל זמניים, בשילוב עם מסקרת IDYLLIC בעלת המברשת הייחודית ושפתון TRUE COLOR בגוון ניאו ניוד מתוחכם שישלים את הלוק.

להשגת המראה נשתמש ב:
פלטת צלליות THE GOLDEN GLOW #48: מארז המציג תשע צלליות קרמיות, עשירות בפיגמנט בגווני אדמה רכים, הנעים מפנינה עדינה ועד לשוקולד מריר ועמוק, בגימורים משתנים של מאט, סאטן, מטאלי ושימר עדין. הגוונים ההרמוניים והטבעיים יוצרים אינסוף שילובים חושניים ועוצמתיים ומתמזגים באופן מושלם על העפעף. המארז קומפקטי, מכיל מראה וסגירה מגנטית, מושלם לנשיאה בתיק ולשידרוג האיפור במהלך היום והלילה.

פלטת צלליות

שפתון TRUE COLOR בגוון INTIMACY 256: שפתון במרקם סאטן, המעניק לחות, רכות ותחושת נוחות לשפתיים, בגוון נאו-ניוד אוניברסלי ורך, שמשלים בצורה מושלמת איפור עיניים דרמטי. הנוסחה החדשנית על בסיס ג'ל משלבת פולימרים מבריקים ומאפשרת מריחה נוחה במיוחד, צבע אינטנסיבי וברק חושני במשיחה אחת, לשפתיים רוויות בלחות וברק זוהר.

מסקרה

:IDYLLIC High Definition Volume & Length Mascara מסקרה לריסים ארוכים, מלאי נפח וברק. בעלת מברשת סיליקון קטנה במיוחד ומבנה ארגונומי ייחודי המאפשר מריחה אחידה ומדויקת, גם של הריסים הקטנים ביותר. מרכיבי טיפוח מתקדמים, בשילוב פיגמנט שחור עמוק, מחזקים את הריסים ומעניקים להם הגנה וגמישות.

היילייטר ג'ייד

EVERGLOW LIQUID HIGHLIGHTER – היילייטר במרקם קטיפה נוזלי, המעניק לעור הפנים הברקה עדינה למראה חם רך וקורן, תוך חיטוב והדגשה של עצמות הלחיים ותווי הפנים. למוצר המהמם הזה יש כל כך הרבה שימושים, שהופכים אותו למוצר חובה בכל תיק - אפשר לערבב אותו עם המייק אפ כדי להדגיש את הזוהר של העור, לחזק איתו את הצללית, להוסיף נגיעה על השפתיים למראה זוהר וגם להדגשת המחשוף והזרועות.

טיפ: לקבלת שפתיים מלאות וסקסיות שמושכות את כל המבטים, הניחי בעזרת האפליקטור היילייטר מעל קשת קופידון וטשטשי בעזרת האצבעות. הוסיפי גם נקודת אור לחלק העליון והמרכזי של השפתיים, כדי לקבל רמז של זוהר חושני.
ליצירת מראה מושלם, הוסיפי נגיעה של זוהר גם במרכז האף. העבירי את האפליקטור במשיכה מהירה מלמעלה למטה במרכז האף וטשטשי בעזרת האצבעות עד למיזוג מושלם וקבלי אף בעל מראה מפוסל וצר ברגע. נקודה עדינה בקצה האף, תעניק לך מראה רב מימדי וזוהר שיפתיע אותך.

היילייטר לעיניים

You are our favorite

THISISGADE#

שתפי את הלוק שלך עם gade_israel@ ותישארי תמיד מעודכנת

שלום לך!

הצטרפי לרשימת הדיוור שלנו